Yhtiökokous

Raasepörriäinen

Perjantaina 20 huhtikuuta klo. 12:00 alkaa taas mielenosoitus osoitteessa Paalitori kolme!

Tulkaa mukaan saatte nähdä hauskuuksia! :-)

8

143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lippukorkealla

Kake! Tervetuloa mukaan mielenosoitukseen! Avec suotava! ;-)

• Nährähänhuomenna

Moi Kake. Tähänkö aikaan aamukaffet on juotu ja lääkkeet otettu?

• Kenkäkauppasko

Nå, kappas vain että isopyörä viiraa tietyllä henkilöllä!
        Ei taida enää ottaa eteen kun kun on niin näreissään että korvikkeena jankuttaa samoja asioita josta on toistuvasti saanut nokilleen!

• Mopomopo

Koska kesämielenosoitus? Saaressako tällä kertaa?

• virrebyprh

Kenkäkauppias Kauko Wiren

• Kaukokärsimys

Varsinais-Suomen käräjäoikeus totesi tuomiolauselmassaan että Oy Saaripalsta Storö Ab:n yhtiökokouksen puheenjohtaja Kauko Wiren oli merkityttänyt valheellisesti yhtiökokouksen päätös kokouspöytäkirjaan saavuttaakseen lapsilleen osakkaina oikeudetonta ja ansiotonta rahallista etua sekä yhtiön että vähemmistöosakkaitten kustannuksella!
        Oy Saaripalsta Storö Ab:n hallitus Paula Wiren toimeenpani valheellisen päätöksen saavuttaakseen lapsilleen osakkaina oikeudetonta ja ansiotonta rahallista etua sekä yhtiön että vähemmistöosakkaitten kustannuksella!

Tämä on käräjäoikeudessa todettua eikä mitään Storön huuhaa herran tutotosta!

• Anonyymi
        Nährähänhuomenna kirjoitti:

Moi Kake. Tähänkö aikaan aamukaffet on juotu ja lääkkeet otettu?

Rune Rehnberg Porvoosta on kirjoitellut näitä herjauksia yli 6000 (kuusituhatta) kuuden vuoden aikana nettiin. Yrittää saada ostettua osake-enemmistön saaripaikasta. Ei onnistunut. Vihdoin VALTAKUNNANSYYTTÄJÄ määräsi syytteen nostettavaksi.
        Rune Rehnberg sai raastuvassa sakkoja ja hyvin korkeat korvaukset maksettavikseen. RR valitti tuomiosta hoviin ja korkeimpaan oikeuteen, pilkkuakaan ei tuomio muuttunut. Kummallista oli, kun RRän asianajajan esimies kirkkonummelainen lakiasiain toimiston omistaja itsekin lakimies teki väärän valan raastuvassa.n ettei
        Valan vannottuaan väitti kolmea pöytäkirjaa väärennetyiksi. Vastaajan asianajaja pisti hänet todistajanaitiossa lukemaan ne pöytäkirjat ja kysyi mitä on väärennetty. joutui vastaamaan, ettei mitään ole väärennetty. Väärä vala ???????

• Liputetaan

Niin, Kake entinen kenkäkauppias!

• Eimonodiileri

Mielenosoitus pidetty! Seuraavaksi tavataan käräjäoikeudessa! ;-)

• Anonyymi

kakekakekake

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1597
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      809
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      708
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe