Maan alta kuuluva parkuminen

Nyt on aika valottaa pöljäkkeelle Susianalyysin kannalta erästä huomion arvoista seikkaa. Susianalyysihan ei ole mikään välipala, mikä tuosta noin vaan naukataan. Sen ymmärtäminen vaatii aikaa ja aivotyötä, ennenkaikkea nöyryyttä. Varsinkin jos on susipelkuri.

Nythän sutta pelkäävä apina on mitätön kansalainen. Ihan turha jätekasa koko yhteiskunnan kannalta. Märyllään ja paskomisellaan ympäristöä saastuttava höynä pelle. Fiksu säälii ja halveksii tuommosta.

Mutta kukaan ei ole vapaaehtoisesti pelle. Nyt puhutaan aivopesusta ja historian havinasta. Apina on vanhempiensa ja sukulaistensa aivopesun uhri. Maaseudulla vallitseva susikauhu on koko yhteiskuntaa koskeva syöpä. Tämä syöpä on tosi sitkasta lajiaan. Apinat ovat niin kauhuissaan, jotta edes kuolema ei taltuta tätä syöpää. Haudoissaan makaavat paskamöykyt märisevät vielä kuolleinakin susien kaameutta. Pikku lapsi ei saa yöllä nukuttua, kun äiti ja ja isä pelottelee susilla ja mummot siinä sivussa vielä haudoistaan parkuvat hysterian pauloissa. Eipä ihme, että lapsesta tulee hysteerikko ja samanlainen parkuja ja tämä lapsi jatkaa perinnettä. Hän on syntynyt apinaksi ja apinana parkuu vielä haudastaan ja turvaa täten apinasukupolven jatkuvuutta.

On tämä sivistystyö todella haastavaa. Mutta minä en ole luovuttajatyyppiä. Kuinkahan pitkälle rautapallo lentää ensi kesänä? Nyt juuri on voimaharjoittelu meneillään. 20m???

5

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ällöttääjo

Hyi kun inhottaa tuommonen saasta ja jäte. Hyi ja hyi, hyi hyi hyi.

• tutkintotaneli

Onkohan ketjun aloittaja suorittanut tulityökorttitutkinnon, kun eräässä toisessa säikeessä kehua rellestää ##mulla tuli##
      ??

• Savonsankar

Mualla märistään susista, kaapungissa märistään muahanmuutosta. Luulotaatisia taetaa olla kummassakkii paekassa.

• Tulityökorttitutkinnonko

Epäilen.
      Siihenhän tarvittaisiin älyäkin.

• Kyllähän_se

rautapallo 20 metriä kesällä lentää.
      Työntäjänä vaan ei ole mikään narukäsi-anuslyyli, vaan Kankaanpään lupaus Arttu Kangas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe