Kirjoittelin tuolla noin vuosi sitten kuulumisia ketjussa Voi itku nimimerkillä Voi itkujen itku! Siitä tulee kohtapuolin kuluneeksi kolme vuotta, kun se jäi leskeksi. Silloin likimain kaikki uumoilivat, että lintu kuolee pikimiten ikävään. Eipä ole kuollut.
Vieläkin vanha leskiherraneitsikka on hengissä. Lokit ovat tulleet sulaan ja meteliä riittää niin sulassa, kuin häkissäkin. Vähän se on rähjäisen näköinen, mutta ilonen ja puhelias. Samoin ruoka maittaa ainakin silloin, kun namikkaa (hirssintähkiä, porkkanaa yms. on tarjolla). Se saakin nykyään vaan sellaista mistä se oikeesti tykkää. Saa sitä jo tuossa iässä (taitaa olla jo 18 v.) olla kranttu ja vaatia vanhuuden päivillä luxusta.
Vielä vanhassa leskiherrassa riittää virtaa
Leskiherraneitsikka
0
708
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565