Nyt Tekis Miel Suudella Jotain Suurella tunteella.Mut Harmi,Aina Ei Voi Voittaa:(
HarminPaikka
24
133
Vastaukset
- Mies11cm
Mua saat kyllä suudella ja paljon
Minuakin saa suudella, kunhan olet yläikäinen, mielusti reippaasti.
- Ruskeatsilmät123
Muakin saa suudella
- mullekinpusuja
Tänne kans suutelua, kiitti :)
- Kiristävä_Kukkahattu
Ei muuta kun laitetaan pussaajaiset pystyyn alkavan kesän kunniaks ;) Ja juu ikä riittää reilusti pussailuun...
- mullekinpusuja
Aika ja paikka, niin kokoonnutaan :)
- Kiristävä_Kukkahattu
Eipäs nyt rietastella ;) Jatko on kiinni siitä miltä suutelu tuntuu. Ei sitä heti kättelyssä voi luvata molempia huulia suudeltaviks... Herkkiä, pehmeitä suudelmia vaan ja sit tunteen mukaan :)
- mullekinpusuja
Samaa mieltä kukkahatun kanssa.
Kiristävä_Kukkahattu kirjoitti:
Eipäs nyt rietastella ;) Jatko on kiinni siitä miltä suutelu tuntuu. Ei sitä heti kättelyssä voi luvata molempia huulia suudeltaviks... Herkkiä, pehmeitä suudelmia vaan ja sit tunteen mukaan :)
Tekee aina vain niin mieli, slurps.... eikä siitä tuu raskaaksi eikä tartu pöpöt.
Kiristävä_Kukkahattu kirjoitti:
Sattuipa kerran, että exä, silloinen nyxä, palloili alasti ja oli menossa kylppäriin, niin mä piilouduin sinne ja kun hän tuli sinne, niin ponkaisin piilostani ja nuolaisin oikein kunnolla haarovälistä.
- Kiristävä_kukkahattu
Suhteessa spontaanit yllärit on enemmän kun jees!
Kesäkauden avajaissuuteluissa tuskin ollaan nakuna ihan heti... Aika huvittava ja miksei kiehtovakin ajatus kuvitella joukko aikuiseen ikään ehtineitä lepakoita suuteloimassa vaikka jossain rannalla auringonlaskun aikaan. En ole mikään kimppakivan ystävä mutta silti ajatus tästä pusuttelusta on hauska :) - Snifff
Näin unta,et suutelit. Yritin suudella takaisin,peräännyit. Peräännyit oikeassa elämässäkin,miksi edes haaveilin.
- mullekinpusuja
Mulle riittäisi suutelu. Pitkään.
- bi-oulu
Täälläki valmiina suuteloimaan! :) ikääki on sopivasti ;)
- Mr.Medicine-Man
Aloituksesta ei käy selvästi ilmi, kumpaa sukupuolta kirjoituksen laatija on, mutta suutelemisesta ja suurista tunteista kirjoittamisesta voisi varovasti olettaa, että kirjoittaja on nainen.
Jos näin on, niin ongelmaan on olemassa hyvin helppo ratkaisu. Aloittaja, nimim. Sinisetsilmät, laittaudu oikein naiselliseksi, mene johonkin ravintolaan tai yökerhoon ja odottele yksinäisen näköisenä, että miehet tulevat iskemaään. No ok, täydellistä ihmistä ei tietenkään ole olemassakaan, mutta valitse paikalla olevista se, jonka kanssa lähinnä synkkaa. Sitten vain menet miehen kotiin tai viet hänet omaan kotiisi - tai voittehan te hotelliinkin mennä -ja aloitatte intohimoisella suutelulla, ja se sitten etenee, no, kyllähän sen nyt jokainen tietää mihin.
Mieheltä rakkautta ja seksiä sinä kaipaat ja sillä tuo vajauksen kaihoisa tunne menee ohi. Melaa, melaa ja aina vain lisää melaa, siitä sinulla on puute.- MrsDoctor
Jos aloituksesta ei käy ilmi kirjoittajan sukupuoli, ehkä palstan nimestä saattaisi joku jopa oikein sen päätellä, mutta Mr. Medicine-Manin opinnot taitavat olla vasta pääsykoekirjojen asteella.
- Uunilamppu
Täältä hei olis kiva tavata joku nainen suutelun merkeissä :D oon 27v kiva ja ihan kivannäköinen nainen :p. Suudellaanko? ;)
- Bi-oulu
Miksipäs ei. Aina valmiina ;)
- SyringaVulgaris
Jo vain Suudelma kelpaisi <3
- Anonyymi
minuakin saa suudella :D
- Anonyymi
Minä haluaisin suudella vain yhtä tiettyä mielessäni olevaa naista 👩❤️💋👩 olen halunnut suudella häntä jo vuodesta 2017 🤩💋❤️
- Anonyymi
Minä haluaisin suudella. Viime kerrasta on jo aikaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854