Näkemiin rakas ystävä

Rakas staffimme nukutettiin eilen ikiuneen. Suru on suuri. Koiramme oli jo 15 vuotias ja sillä oli kipuja ja muita sairauksia. Nyt sillä on hyvä olla koirien taivaassa. Olin viimeiseen hetkeen sen vierellä silitin kunnes se nukahti. Haluan uskoa että tapaamme vielä.
4174
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Se on todella murheellinen hetki,kun luopumisen aika koittaa,ja sitä kyynelten määrää,vaikka tietääkin lemmikilleen sen suurimman palveluksen tekevän,kun sairaan ja vanhan päästää menemään.Vaikkakin hetki on aina raastava,niin itse koin sen myös hyvin rauhallisena,koirani nukkui ikiuneen pää sylissäni,minä hellästi silitellen ja suukotellen kuonoaan.Enkä olisi siihen ketään muuta päästänytkään,aivan itse,hautaan saakka.Voimia sinulle surussasi.

Äänestä
  • Osanottoni aloittajalle ja voimia.

Äänestä

Kukaan ei enää juokse vastaan ovelle häntä heiluen.
Kukaan ei enää anna pusuja naamalle.
Kukaan ei enää odota ikkunassa.
Kukaan ei enää leiki kanssani pallolla.
Kukaan ei enää nuku tyynylläni.
Kukaan ei enää istu ruokapöydän vieressä odottaen herkkupaloja.
Kukaan ei enää kanna keppejä tai lumipaakkuja.
Kukaan ei enää kaiva kuoppia pihalle.

Äänestä

Jos vielä jaksat vastata, niin mitä sairauksia teidän staffilla oli? Meidän staffi on 10-vuotias ja halutaan tietysti ehkäistä kaikki mahdollinen

Äänestä

Kommentoi aloitusta

suurisuru kirjoitti:

Rakas staffimme nukutettiin eilen ikiuneen. Suru on suuri. Koiramme oli jo 15 vuotias ja sillä oli kipuja ja muita sairauksia. Nyt sillä on hyvä olla koirien taivaassa. Olin viimeiseen hetkeen sen vierellä silitin kunnes se nukahti. Haluan uskoa että tapaamme vielä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu