PIEKSÄMÄEN asiakas palvelu

palveluarahalle

Missä liikkeessä olet saanut erinomaista palvelua että oikein hämmästyit tasosta ?

28

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asennus palvelu Haloselta saa asiallista palvelua.

      • kustupuhelin

        Omituinen höpöttäjä


    • kirsiiiiiii

      Jos oikein huonoa, niin Citymarketin postin tätit on ihan omaa luokkaansa!! Varsinkin harvatukkainen täti. Että voi olla asiakaspalvelu hankalaa!!! Tästä eteenpäin käytän postiautomaattia. Siltäkin saa lämpimämmän vastaanoton !!!

      • never1

        Ihan samaa mieltä.ei vois olla tylympää tykitystä.


    • saksarules

      Lidlissä on ystävällisiä tyttöjä.

      • hymyherkässä

        Lidlissä toimii kassa henkilöstö ammattimaisesti ja hymy herkässä


      • halitulihittu

        Näin on.


      • opintiellä

        Kyllä vois moni kassa käydä oppia ja malli hakemassa


      • betala
        opintiellä kirjoitti:

        Kyllä vois moni kassa käydä oppia ja malli hakemassa

        Citymarketin ylimieliset nuoret kassatytöt voisivat ainakin hakea oppia!


    • eiyhtäänmissään

      Parin vuoden pmäellä asumisen jälkeen jäi kokemus että siellä ei osata asiakaspalvelua YHTÄÄN MISSÄÄN. Varmaan töihin pääsy ruokakaupan osa-aikaiseksi kassan naputelijaksi on pmäkeläisille niin iso jutu että heti nousee päähän ja ollaan olevinaan oikein ankean junttilan eliittiä.

      • säälittäviäapinoita

        Niin ne luulee että ovat pieksämäen rahotus asiantuntioita kun käsittelevät rahaa ja sioitus vinkkejä jakavat esim wc paperi kaksi yhen hinnalla siinä niiden äly on


    • omanapa

      Jos haluatte hyvää ja ystävällistä palvelua niin kahvin juonnissa ja tuoreissa pullissakin tai ruokaillessa niin suunnatkaa lomatriiolle joka kymmenes ateria ilmainen ei muilla nihilisteillä ahneita kun ovat eivät ajattele asiakasta vaan omaa napaa ja pieksämäen viihtyisin ja parhaimmalla järvi näkymällä

      • vellipöksyt

        Hei haloo kuka haluaa syödä jotain peruna velliä lounaalla ja maksaa siitä täysi raha ? Näin Moilasella myymälässä ruokailleena


    • nailheadboy

      Naumaselta oon saanu hyvää palvelua kuhan on myyjät ehtineet!

      • SULKAPERSEESEENJAKUUHUN

        KUINKA KAUAN MENI OLETETTAVASTI NOIN TUNTI TAI PUOLITOISTA


      • uudisasukas

        Luulinpa minäkin että kun Naumanen etsi henkilökuntaa tässä joku aika sitten, kyllä oli korkeat kriteerit työnsaantiin, kas kummaa ei niihin kriteereihin kuitenkaan heistä kellään kuulu nää perus jutut kun tervehtiminen, kiitos ja olkaahyvä sanat. Kaksi onnetonta käyntikertaa riitti, olen menetetty asiakas, suuntaan rahojeni kanssa muualle.


    • TYTTÖKUKKAIS

      Torilla kukkais tytöltä Minnalta tosi hyvä palvelu

    • Vxx8

      Kukaanhan ei ole pakottanut myyjää hymyilemään mutta heti antaa positiivisen kuvan henkilöstä. Osa antaa sen hymyn, heti tekee asioimisen mukavammaks. Kerrankin Citymarketissa mokailin tunnusluvun/kortin kanssa, heitin vitsiä ja haukuin itteeni toheloks niin myyjää naama vakavana toljotti vaan tyhjä katse lärvissä....

      • jokupolkee

        Varmaan sama misu minkä kanssa aikoinaan hengailtiin kun tehtiin temppuja niin se vaan katto kattolamppuun tyhjä katse silmissä on jo kierrossa ja joku muu polkee ei muuta kun lisää väriä päähän


    • pannaakoplussaa

      Hyvin on palveltu cm:ssä, harmittaa vaan etten oo päässy polkee!! Rahhaaki ois!!

    • kiertelen

      Kappahlissa on aina iloisia ystävällisiä myyjiä. Joka kerta olen tullut hyvälle mielelle vaikka en mitään ostaisikaan. Minun mielestä pieksämäen parasta asiakaspalvelua.

      • noopj

        MItä???? Onko täällä Kappahl, ja siis missä?


      • mekkovaitukka
        noopj kirjoitti:

        MItä???? Onko täällä Kappahl, ja siis missä?

        Seppälän vieressä torin laidalla! Hyvää palvelua oon saanu kans sieltä!


      • Herätys
        noopj kirjoitti:

        MItä???? Onko täällä Kappahl, ja siis missä?

        Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)


    • Alkuperäisasukas

      Cafe Helenassa Helena palvelee ystävällisesti. Leivokset hyviä ja santsikuppi kuuluu hintaan.

    • Muualtamuuttanut

      Tapiola, Instrumentarium, Naarajärven Sale, KappAhl, pääterveysaseman hammashoitola. Näistä kaikista pelkkää hyvää sanottavaa!

      • Hammashoitolaonparas

        Aina


      • omakehu

        Monelta hammaääkäri menee huomenna töihin ?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1449
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1059
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      746
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      739
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      690
    7. 52
      571
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      567
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe