Missä kaikki on? Mielellään yli 30- vuotiaat, vai onko kaikki varattuja? :O
Oulun lesbot
12
433
Vastaukset
- mäoontäällä
Samaa olen minäkin ihmetellyt. Ei kai kaikki varattujakaan ole, en minä ainakaan :) Ja mitä vaikka olisikin, ei kait sitä näkymättömäksi silti tarvi alkaa.
- ap------
Tuntuu hävinneen kun tuhka tuuleen :O
- lounari
Eipä sitä törmää täällä Oulussa toisiin lepakoihin. Lounaalla käyn aika paljon torin kiinalaisessa ja kahvilla Bisketissä. Törmätään joskus:)
- ap-----
Olisipa mukava törmätä, mutta tuskin tavataan. Huonosti liikun kaupungilla
- minä123456
täällä yks
- ap----
Kaikki siis tällä palstalla :D
- minä123456
ja en ole varattu. ja ikääkin on yli 30, mutta alle 45 :)
- ap-----
minä123456 kirjoitti:
ja en ole varattu. ja ikääkin on yli 30, mutta alle 45 :)
Löytääkö sut mistä? :)
- mihinhanttahävinnyt
oli 54-vuotia lespo ja Oulusta.Hänhän aina kirjoitteli täällä aktiivisesti mukavia ja järjesti tapaamisiakin.
- vapaasinkkuilija73
Voishan tänne tietysti laittaa sähköpostiosoitteen ja katsoa lähestyykö kukaan?
- minä123456
Täällä siis yksi vapaa ja aikuinen nainen, [email protected]
- 1ja1on3
No älkää nyt ihmetelkö vaan JÄRJESTÄKÄÄ TAPAAMINEN ja tehkää yhessä juttuja siellä! Ei sitä itekseen nököttämällä koskaan mitään tule elämässä vastaan. Jonkun pitää olla rohkea ja aloitteellinen. Älä jätä sitä jonku toisen tehtäväksi, kun voit tehdä sen itsekin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628