Hei. Oletteko ikinä pannut merkille, kun ihmiset arvostelevat muita , ja kertovat mielipiteitä yleisesti esim. Homot, heterot, ylipainoiset, alipainoiset ,naiset,miehet, nuoret yms. Eikö se ole hieman idioottimaista? Olin duunissa ja eräs uusi työntekijä rupesi puhumaan kuinka vihaan ylipainoisia. Hän sanoi " läskit on rasittavia paskoja, jotka ei tee mitää ja kitisee, ja heidät pitäisi ampua" sen jälkeen hän sanoi "neekerit ovat perseestä, heitä pitäisi kiduttaa". No loppujen lopuks mulla olis aika paljon sanottavaa, mutta ootan sinne saakka kunnes se menee ylirajojen.. Mutta te , kertokaapas omia kokemuksia tälläsistä ihmisistä jos tunnette/tiedätte, ja jos ette tykkää heistä kertokaa miten sellasia voi edes kestää?! Ei mulla muuta.
Arvostelevat ihmiset
3
176
Vastaukset
- Tuomionpäivät
Itse en ole onneksi törmännyt tuonkaltaisiin ihmisiin jotka noin radikaalisti arvostelisivat joitakin ryhmiä.
Voihan se tietenkin olla että ei vaan ole tullut sitten puheeksi ja loppujenlopuksi ei kai sitä voi aina varmaksi tietää mitä oikeasti kukin ajattelee ?
Joillakin keskustelupalstoilla on tullut havaittua että monet ryhmät tuomitaan yksoikoisesti sen kummemmin ajattelematta että koskeekohan " tuomiot "nyt ihan kaikkia ihmisiä kuitenkaan. - evlp
arvostelioita on joka paikassa millon mistakin pitaa huomauttaa:/valittaa aina loytyy jotain , ikavia ihmisia, heilla itsellaan jotain vialla , kannattaa valttaa, tai sanoa, etta ei kiinnosta ja turpa kiinni
- kekkonenkekkonenkekknen
Sellaiset toisia arvostelevat kusipäät on kyllä täysin turhia idiootteja, jotka tuskin osaavat mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522724687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään963507Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka252796Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv672350Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?992225TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain921509Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281319- 411316
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli741276- 67926