Tapasin muutaman vuoden vanhemman tytön johon ihastuin. Meillä oli muutaman kerran ihanaa seksiä. Mutta nyt hän on kuulemma raskaana minulle kun sanoi että ei käyttänytkään ehkäisyä kun halusi vauvan. En tiedä mitä teen ja mitä tästä seuraa varsinkin jos vanhempani saavat tietää tästä. Miten joku voi olla noin ilkeä.
Tyttöystävä valehteli käyttävänsä ehkäisyä
30
386
Vastaukset
- dsfgrftdhgtfr
Kuinka vanha olet?
Jos hänen raskautensa on tosi juttu niin totta kai vanhempasi saavat tietää. Kannattaisiko kertoa heille nyt?
Kuulostaa aika mielisairaalta "tyttöystävältä".- pahoittelenpoika
Kuinka niin mielisairas. Ehei biologinen kello vaan kilkutti ja nainen päätti toimia, kun kohtasi sen sopiva. MIES PIDÄ KONDOMI AINA MUKANA, älä luota naiseen. Nuori mies ja vanhempi nainen? Oletko aloittaja parikymppinen ja naisesi kohta 30 v. Pitäisi siinä jo kello kilkattaa kun melaasi uitat.
- ytrhthyt
No julma.
Kenelle oikeasti tulee edes mieleen että teenpä tosta pikkupojasta isän, ilman sen omaa tahtoa.
Ei nainen voi perustella täysin vastuuttoman julmaa käytöstä millään vitun biologisella kellolla. Ihan niin kuin mies saisi tapaa toisia, koska hänellä on "metsästäjän vietit".
Totta kai kortsua kannattaa käyttää, mutta ei tuollainen hyväksikäyttö silti uhrin vika ole.
- Udele
Ihan kamala tyttöystävä! Mutta siis jos tyttöystäväsi on ylittänyt suojaikärajan ja sinä olet alle, niin voit mennä poliisille. Siinä tapauksessa hän voi saada pedofiilituomion. Jos taas olette molemmat suojaikärajan yli, niin suosittelisin jättämään hänet. Hänestä voi koitua harmia jatkossa.
- ykö
Minä täytän piakkoin 17 hän on ilmeisesti noin 20v . En minä hänen kanssaan enää ole mutta hän meinaa että joudun maksamaan hänelle jotain elatusmaksuja laki kuulemma määrää niin. Hän voi kuulemma pakottaa minut jonnekin isyystestiin.
- ertfer5tg5re4
Puhupa asiasta jollekin joka oikeasti tietää. Esim. koulun kuraattori, terveydenhoitaja... Hehän hoitavat ammatikseen tämmöisiä asioita.
Ihan tietysti poliisillekin voit mennä. - popoika17
ykö kirjoitti:
Minä täytän piakkoin 17 hän on ilmeisesti noin 20v . En minä hänen kanssaan enää ole mutta hän meinaa että joudun maksamaan hänelle jotain elatusmaksuja laki kuulemma määrää niin. Hän voi kuulemma pakottaa minut jonnekin isyystestiin.
eihan tuossa oli mitaan huonoa. ika ero ei ole liian iso.
kannattaa jutella tuon tyton kanssa asiasta. etta haluuko suhteen ja haluutko sina suhteen tuon tyton kanssa? - pahoittelenpoikaa
ykö kirjoitti:
Hei poika, sehän oli raiskaus! mene poliisin luokse ja kerro kaikki.
- lkfkdkd
nauhoita todisteet, että hän on huijannut sinua tässä asiassa.
- häähää
Mitös et käyttäny ehkäsyy
- häähää
Onnee vaa saat kyllä sit maksella niit elatusmaksuja joka kuukaus. Mitäs suostuit ilman kondomia.
- Ann-Marieee99
Ja häivy sinä siitä, kun et mistään mitään tiedä! Aloittaja on selkeästi huijauksen uhri, ja mitä sinä teet? Tulet tänne jauhamaan paskaa!
- Vaadi_isyystesti_ensin
Ann-Marieee99 kirjoitti:
Ja häivy sinä siitä, kun et mistään mitään tiedä! Aloittaja on selkeästi huijauksen uhri, ja mitä sinä teet? Tulet tänne jauhamaan paskaa!
Älä sinä itse valehtele tai johda miestä harhaan. Valehtelet yhtä sujuvasti kuin aloittajan ex-tyttöystävä joka yrittää saada hänestä elättäjää.
Suomessa ei ole rikos hankkitua petoksella miehelle raskaaksi.
Suomessa ei ole rikos väittää lapsen isäksi miestä joka ei ole lapsen isä.
Joten poliisille avautuminen ei tule tätä miestä auttamaan.
Vain isyystesti voi pelastaa tämän miehen. On hyvin todennäköistä että hän ei ole lapsen isä. - Ann-Marieee99
Vaadi_isyystesti_ensin kirjoitti:
Älä sinä itse valehtele tai johda miestä harhaan. Valehtelet yhtä sujuvasti kuin aloittajan ex-tyttöystävä joka yrittää saada hänestä elättäjää.
Vain isyystesti voi pelastaa tämän miehen. On hyvin todennäköistä että hän ei ole lapsen isä.En valehtele. Ei ole tapaistani. Jos en kerta tiedä asioita oikein, niin voi sen nätimminkin sanoa. Olet varmaan itse joku sairas ihminen.
- Vaadi_isyystesti_ensin
Ann-Marieee99 kirjoitti:
En valehtele. Ei ole tapaistani. Jos en kerta tiedä asioita oikein, niin voi sen nätimminkin sanoa. Olet varmaan itse joku sairas ihminen.
Vastasin sinulle juuri siten kuin omalla asiattomalla käytökselläsi aiemmissa viesteissäsi ansaitsit.
Älä tule valittamaan minun käytöksestä kun itse olet ensin asiaton ja agressiivinen.
- jhhgf
Olet selkeästi huijauksen uhri.
Mene poliisille kertomaan tapaus.- Ann-Marieee99
Olen samaa mieltä.
- hullujaon
Nämä on niitä narttuja joiden lapset sitten lorentron ohjelmassa hakevat isiään ja äitejään ympäri maata. Säälittävää. Ohjelma on aivan kamala, yhden illan nussutuksista useimmiten vielä päissään nussutuksista, siinneet antavat anteeksi, eivät halua mitään, mutta tekevät töitä vuosia, löytääkseen kusipää vanhempansa. En käsitä.
Mutta aloittaja, mene ja kerro tosiaan poliisille, sinua huijataan ja ihan sairaasti. - Vaadi_isyystesti_ensin
Vain isyystesti voi pelastaa tämän miehen. On hyvin todennäköistä että hän ei ole lapsen isä.
- Vaadi_isyystesti_ensin
Älä hyvä mies tunnusta isyyttäsi ilman isyystestiä!!
On hyvin todennäköistä ettet ole lapsen isä ja nainen haluaa sinusta ja vanhemmistasi maksajan omalle elämälleen. Ei tuollainen nainen ajattele lapsensa etua, muuten hän ei olisi hankkiutunut raskaaksi petoksella. Hän halusi vauvan ja elättäjän, sinulle hänellä oli alusta asti varattuna vain maksajan rooli.
Älä tunnusta isyyttäsi vaan vaadi isyystesti!! Älä maksa naiselle mitään ennen kuin sinut mahdollisesti todistetaan lapsen isäksi.
Valitettavasti nainen ei ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Suomessa nainen saa hankkiutua petoksella miehelle raskaaksi ja tehdä miehestä elättäjänsä. Ei ole laitonta edes että nainen yrittää tehdä elättäjänsä miehestä joka ei ole lapsen isä.
Pidä siis puolesi! Isän tai isäksi väitetyn puolta ei pidä kukaan.
Ei se elämä siihenkään lopu jos olet lapsen isä. Lapsen elatusmaksuja ei määrää äiti vaan viranomainen ja elatusmaksujen suuruudessa huomioidaan isän maksukyky. Ei vaan ole häävi tilanne lapselle ja isälle kun äiti on tuollainen. - Vaadi_isyystesti_ensin
Ja kerro hyvä mies vanhemmillesi. Aluksi voivat suuttua sinulle tai jotain muuta draamaa, mutta hyvin pian ymmärtävät asian ja auttavat sinua kaikessa!!
Sinua taas varmasti pelottaa ja hävettää, mutta älä ihmeessä jättäydy yksin!!
Sinulla ei ole muita tukijoita tässä asiassa kuin sinä itse ja vanhempasi. Noin petollista naista vastaan sinä tarvitset kaiken tuen jota voit saada.
Nyt on ehdottoman tärkeätä ettet tunnusta isyyttä sen paremmin epävirallisesti kuin virallisesti ja vaadit isyystestin ennen kuin rupeat maksajaksi.
Tunnustettua isyyttä ei voi perua, ei ainakaan ilman todella raskaita oikeusprosesseja. Isyyden tunnustamisesta kieltäytyminen ja isyystestin tekeminen ovat pikkujuttuja. Ne voivat pelastaa sinut 18-vuoden laillistetulta ryöstöltä.Epäreilu temppu sinulle ja erityisesti syntyvälle lapselle.. Neljän lapsen isänä, voin sanoa että maksulliset naiset tulisi halvaksi lapsiin verrattuna. Kun kuitenkin olit huolimaton himoissasi, kanna vastuu kiukuttelematta. Lapsella on oikeus ja tarve isään!
- oletpasinäkinolevinasi
jalmari100 kirjoitti:
Epäreilu temppu sinulle ja erityisesti syntyvälle lapselle.. Neljän lapsen isänä, voin sanoa että maksulliset naiset tulisi halvaksi lapsiin verrattuna. Kun kuitenkin olit huolimaton himoissasi, kanna vastuu kiukuttelematta. Lapsella on oikeus ja tarve isään!
Ei aloittajan tarvitse alistua mokoman huijaavan huoran armoille. Mene itse pois täältä soittelemasta suutasi. Kuten otsikko kertoo: hänen tyttöystävänsä valehteli käyttävänsä ehkäisyä. Tuossa tapauksessa lapsi voi elää ilman isää. Minkään huoran armoille ei pidä alistua!
- hmmmmmmmmmmm
jalmari100 kirjoitti:
Epäreilu temppu sinulle ja erityisesti syntyvälle lapselle.. Neljän lapsen isänä, voin sanoa että maksulliset naiset tulisi halvaksi lapsiin verrattuna. Kun kuitenkin olit huolimaton himoissasi, kanna vastuu kiukuttelematta. Lapsella on oikeus ja tarve isään!
Ja haista sinä paska
- 12-12
jalmari100 kirjoitti:
On järjetön neuvo käskeä poikaa kantamaan vastuunsa, kun hän ei edes ole lapsen isä. Poika on "syytön" kunnes toisin todistetaan.
Tutkijat arvioivat että vähintään kolmanneksella lapsista on isäksi laitettu väärä mies.
Pojan pitää ehdottomasti varmistaa isyys. 12-12 kirjoitti:
On järjetön neuvo käskeä poikaa kantamaan vastuunsa, kun hän ei edes ole lapsen isä. Poika on "syytön" kunnes toisin todistetaan.
Tutkijat arvioivat että vähintään kolmanneksella lapsista on isäksi laitettu väärä mies.
Pojan pitää ehdottomasti varmistaa isyys.jos testi paljastaa pojan isäksi, on oikeudessa ihan turha vedota tytön valehteluun. Ja silloin on kannettava vastuu. Ei äidin valehtelua saa lapselle kostaa. Jos on riittävän vanha panemaan on kannettava myös vastuu. Elämä opettaa kyllä... :)
- Upsista
Mitä olet tehnyt asialle?
- sadistisestiko
Mikähän siinä on kun yleensä lähes poikkeuksetta erilaisilla keskustelupalstoilla esille tuodut ihmissuhdeasiavaikeudet ja -sotkut näyttävät juontuvan siitä, ettei ole noudatettu raamatullisia siveellisen elämän periaatteita, joita ei koulussakaan taideta enää edes vaihtoehtoisena elämänmallina tuoda esille (mahtavat kouluviranomaisetkin sadistisen tyytyväisinä todeta sitten ihmisten vaikeudet ja pulmatilanteet näissä asioissa).
- Niin_no
Ja hihhulithan eiävät mitä kunnollisinta elämää?
Tälläkin paikkakunnalla pelkästään kaksi kirkon/seurakunnan työntekijää vastaavat toinen törkeään kavallussyytteeseen ja toinen lapsiin kohdistuneisiin seksuaalirikoksiin. Kaksi eri henkilöä ja tapausta siis. Kumpaakin syytettyä seurakunta/kirkko on puolustanut.
Ala-asteella hihhulinaisopettajan poika oli yksi kiusaajista ja kun kiusaamisesta keskusteltiin niin opettaja sanoi kiusatun itseasiassa haluavan että häntä kiusataan ja kiusaaja antaa vain mitä kiusattu haluaa.
Se mitä minä olen elämää nähnyt niin hihhulit ovat erityisen taipuvaisia kaikenlaiseen epäeettiseen käytökseen.
- Zappas
Omaa tyhmyyttäsi - olisit voinut saada lisäksi myös HIV:n - älä ainakaan jatka paljaalla panoja ennen kuin käyt testeissä!
Jos olet tarpeeksi vanha harrastamaan seksiä niin vastuu on otettava - muuten kannattaa jäädä puuhista pois.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832