Haaraväli ei sna kerro ikää

Drr

Olen 17v hoikka poika ja hyvän näköinen mutta ongelmana pikkuinen pippeli jonka naiset on torjunut joko sen takia että se on yhtä pieni kuin esikoululaisella tai sitten olen lauennut ennen kuin on hommiin päästy.. Löysänä 4cm pitkä ja se ei roiku vaan "jöpöttää". Seisokissa 6-7cm peukalon paksuinen ja kivekset ovat pienet. En edes kehtaa mennä saunomaan kun OIKEASTI pippeliä ei erota karvojen seasta

15

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 235123125

      No mitäs vittua? Itsellänikään ei ole mikään maailman suurin muna, mutta ei se ole tuntunut naisia haittaavan.

    • Janne778

      ette te nappulat naisia saa.

      pelkkiä ylä-aste apinoita kaikki täällä-.

      oppikaa erottamaan aikuiset ja teinit..

    • jjjjjjjjjj7777777

      "tai sitten olen lauennut ennen kuin on hommiin päästy.. Löysänä 4cm pitkä ja se ei roiku vaan "jöpöttää". Seisokissa 6-7cm peukalon paksuinen ja kivekset ovat pienet."


      seisokkia sinä et oo nähnytkään.
      mene teinin kanssa vaan sänkyy.
      voi tulla isäntä ja pistää sut niskapersotteella pihalle..
      ja miksi sulla on mielessä nää asiat? pelkkä poikahan olet

      • Eiiiiiiii

        Vitun ääliö, 17v ei ole mitenkään nuori tässä


    • JuliusMaximus

      Hahaa Loool oon 8 ja mul on isompi, juo ES niin se kasvaa tai näin mun iso veikka kerto mulle

    • Oldie

      Olet vaan valinnut seksikumppanisi väärin. Jos päädyt petiin sellaisen ihmisen kanssa, joka oikeasti välittää sinusta sinun itsesi ominaisuuksien vuoksi - eikä siis vaan vehkeesi - niin hän ei välitä yhtään siitä, minkä kokoinen värkkisi on.

      Naiselle voi tuottaa nautintoa lukuisin eri tavoin.

    • hahhaha

      hahhahhahhaha ei vittu mikä jätkä. Mahtaa vituttaa saatanan millikiituri

      • eividdu

        samaa mieltä


    • PäiviRäsänenXD

      Valitettavasti pieni penis on suuri ongelma monille miehille. Itselläni on onneksi metridong, joka saa vaimoni naukumaan.
      Voit oppia myös vain elämään asian kanssa, mutta ymmärrän miten vaikeaa se voi nuorelle ihmiselle olla. Onhan se ikävää, kun seksikumppanisi kertoo, että hänen kissallaan on isompi.
      Hoidoksi suosittelen sukupuolenvaihtoleikkausta. Pieni penis on helppo uudellaanmuotoilla klitorikseksi. Näin säästyt häpeältä, ja saat seksiäkin helpommin.

      vitun faggot millikiituri though :DD

    • pingas-tohtori

      äijäl on aika normaali penis itelläni on perus 12 cm kovana mut kyl muijat tykkää. parit neuvot jos haluu isomman kyrvän: 1. tunge kulli imuriin, imuri aiheuttaa alipainetta joten penikseen menee enemmän verta jolloin se kasvaa kannattaa tehdä 3-kertaa viikossa 10minuuttia kerrallaan, kerro myös vanhemmillesi mitä aiot tehdä imurillasi jotta itseluottamuksesi kasvaa(sekin kasvattaa penistä) 2. tunge lakana anukseen. se nostaa testosteroni tasoja ja sillloin penikseen menee enemmän verta. 3.runkkaa ainakin 10 kertaa päivässä. on olemassa sanonta jos ei käytä se häviää. toivottavasti tämä auttaa ongelmissasi jos ei auta hakeudu helvetin nopeasti lääkäriin ja kerro sukulaisillesi kuinka joudut kärsimään. onnea btw.

      • rynnästtohtori66

        kannatan


    • 17vmikkhiiret

      mitäs 17v pikkupoika tällaisia täältä kyselee?
      vai vielä naisia hehhee.

      "naisia"

    • eräs36vmies

      "runkkaa ainakin 10 kertaa päivässä."

      sinä taidat nähdä näkyjä.
      kukaan ei runkkaa 10x päivässä, ei edes 30-40v oikeat miehet.
      kuvitella toki voit.

    • pehmoyksarvinen

      tuu panee mua kik pikkugepardi en aina tiiä mitä puhun

    • njkljlkj

      "Haaraväli ei sna kerro ikää"

      Ai eikö? :DDDDD Muutenhan nuo 90v ukit joutuisi käyttämään lerssiään kaulaliinana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe