Jaa...
Kannattaako vanhoja asioita ja tapahtumia vatvoa.
Huomenna saadaan nähdä erikoisia tapahtumia:
Revontulet räiskyvät taivaankannella ja kuu on hyvin lähellä maapalloa.
Sikäli mikäli selviää päivällä tapahtuvasta, melkein täydellisestä auringonpimennyksestä.
Jumalat ovat hirmustuneet tähän yhteiskuntaan ja näyttävät näin voimiaan.
Vielä kun eläkkeet nousisivat, niin kaaos olisi mahtava.
Muistatteko ne Bodom-järven hirveät murhat?
2
60
Vastaukset 2
- ent.siivoojaparka
Eikös se auringonpimennys ole vasta ylihuomenna, perjantaina? Sitten kokeillaan, mitä vanha parvekkeeni kestää. Tästä saa kulemma niin hyviä valokuvia siitä, kun paistaa sopivasta vinkkelistä. Itse pysyttelen sisällä, kun on niin uhkaavan näköinen poikkijuova maalin alla justiin tuossa ulkonevan kohdan rajalla. Mitä tykännee jumalat, kun monta ihmistä pakkautuu siihen.
Viime yönä oli näkynyt meilläkin revontulet. Vähän harmittaa, kun menin kerrankin jo yhdeksältä nukkumaan. Tavallisesti just siihen aikaan olen yölenkillä, kun ne oli näkyneet. No ensi yönä menen katselemaan jumalten hirmuilua taivaalla, josko näkyisi mitään. - Nissen_polkka
Bodom-järven murhat?
Kauheeta.
Mitä ja miksi siellä on tapahtunut?
Milloin?
Saiko murhaaja kuristushuonetta, raippoja, pyttyä, elinkautista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1152403Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371453Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha641995- 106983
- 71962
- 97878
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686