Hotellimajoitus

mauri25

Olen lähdössä lokakuussa New Yorkiin. Kaipaan vinkkejä hotellimajoituksesta. Toivoisin, että joku kertoisi hotelleista, jotka ovat lähellä metroasemia.
Kiitos

11

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nepparipoks

      Hampton inn Manhattan Chelsea on lähellä useaa metroasemaa ja moneen paikkaan pääsee ihan kävellen.

    • Jebou

      Voin suositella Salisbury hotellia 57th streetillä. Tilavat, siistit huoneet ja kaksi metropysäkkiä molemmin puolin katua. JFKltä pääsee kätevästi yhdellä vaihdolla ihan hotellin viereen. Hotellissa on myös aamupala (muistaakseni 9$), joka on ihan hyvä, jos ei halua lähteä etsimään aamupalaa erikseen. Olimme hotellissa kaksi vuotta sitten ja toukokuussa yövymme uudestaan, kun menemme NYCiin.

      • 1_ja_3

        En ole alkuperäinen kysyjä, mutta kiitos vinkistä kuitenkin :-) Juuri oon etsimässä sopivaa hotellia syksyiselle matkalle, tuohan vaikuttaa hyvältä paikalta. Hinta / laatu / sijainti... Kaikki sopii. Ja tripadvisorissakin hyvät arvostelut.


    • Moikka. Itse olen nyt pari kertaa käynyt New Yorkissa viimeisen kahden vuoden sisällä. Molemmilla kerroilla on ollut hotelli Upper West Sidella Broadwayn varressa. Ekalla reissulla mulla oli joku hotel Inn 94 streetiltä ja jälkimmäisellä kerralla Royal Park hotelli 96 streetiltä. Ekan reissun hotla oli Broadwayn itäpuolla ja jälkimmäisen reissun hotla länsipuolla. Hotellit oli edullisia ja ainakin itselle riitti se Royal Park hotelli varsin mainiosti viikon reissulle. Ei mikään hieno, mutta pääsi suihkuun, oli hyvä sänky ja lyhyt matka (100-200m) tosiaan metroasemalle (94-96st punainen linja), lisäksi hotellin "respa" ymmärsi tarpeeni, kun kyselin mitä milloinkin... Punaisen linjan metrolla pääsee oikean junan (1-2-3) valitsemalla noin viidellä pysähdyksellä Penn Stationille tai Timesille ja samanlaisti takaisin. Nyt en tarkalleen muista, mikä se linja oli. Tarvis olla paikanpäällä niin muistais heti :)

      Itse viihdyin tuolla halvan hinnan takia ja koska siinä samassa rakennuksessa, missä ensimmäisen reissuni hotelli oli, on törkeän hyvä Diner (Mannhattan Diner). Ystävystyin tarjoilijoiden (Miehet, olen itsekin mies) kanssa ja siellä oli hyvät alennukset, ja paljon kanta-asiakkaita kenen kanssa tuli juoruttua milloin mistäkin... :)

      Mutta jos sun budjetti hotelliin ja shoppailuun on 5000-10000€ niin mene vain sinne keskelle glamouria. :)

    • NYssa_käynyt

      Kannattaa katsella tarjouksia eri hakukoneilla. Hotellien hinnat vaihtelevat rajusti. Seurasin muutamaa haluamani hintaluokan hotellia ja mukana oli pari kalliimpaakin. Yhtenä iltana yksi näistä vähän kalliimmista oli yllättäen haarukassa ja otin ne saman tien.

      Valittu oli lopulta Upper West Sidella, ihan Lincoln Centerin vieressä sijainnut The Empire. Tarjous oli sen verran hyvä, että hinta / laatu oli todella kohdallaan.

      Hotellie valitessa kannattaa vilkaista Bed Bugg sivusto, sillä voi pienentää riskiä ikäviin yllätyksiin.

      http://www.bedbugregistry.com/metro/nyc

    • Suomalainen111

      Olin siellä heinäkuussa ja hotelli oli Yotel (http://www.yotel.com/en/hotels/yotel-new-york)JFK terminaali 8 edestä lähti bussi, joka vei 300m päähän hotellilta. Pen Station kadun varteen, siitä katua rantaa kohti ja hotelli oli siellä. Paluumatka sujui samalla helppoudella. Hotelli siisti, mutta huoneet pieniä, ilmastointi ja äänieristys ok. Aamupalaksi sai hyvät kahvit ja tuoreet muffinssit, sai ostaa hotelliaamiaisen, mutta en koskaan kokeillut. Rauhallinen alue, koska poliisiasema hotellin vieressä, helppo kulkea joka paikkaan, Hop on Hop Off, bussit kulki läheltä ja risteilyt 500m päässä. Ei eritysen halpa mutta ensikertalaiselle hyvä valinta.

      • samakirjoittaja

        Korjataan vähän edellistä kirjoitusta, eli bussi ei pysähdykkään Pen Stationin kadun varteen vaan The Port Authority Bus Terminal, viereen.


      • Käynyt
        samakirjoittaja kirjoitti:

        Korjataan vähän edellistä kirjoitusta, eli bussi ei pysähdykkään Pen Stationin kadun varteen vaan The Port Authority Bus Terminal, viereen.

        Helpoin tapa NY:ssa päästä lentoasemalta Mahattanilla sijaitsevalle hotellille on taksi. Virallislla takseilla on kiinteät ja kohtuulliset hinnat keskusta - lentoasema välilä.

        Itse suosittelen Upper West Sidea hotellialueena. Päivän hinta vaikuttaa valintaan, mutta jos Empire'lla on hyvä tarjous, se on ok. Sijainti on hyvä ja palvelut toimivat.

        http://www.empirehotelnyc.com


    • PurepalaNYkiä

      Itselläkin on miellyttäviä muistoja tuosta Salisbury Hotellista, joka ei ole hinnaltaankaankamalan kallis, On myös turvallisella alueella, ja tosiaan kahden metroaseman välissä, eli liikkuminen on erityisen vaivatonta!

      Yleisesti ottaen hotelleissa kannattaa sitten varata majoitus mahdollisimman korkealta, jotta melu ei häiritse (jos kaipaat hiljaisuutta). Hotellivalikoimia kannattaa tsekkailla eri palveluiden kautta, koska hinnoissa saattaa olla eroja, ja lue myös niiden saamat arvostelut huolella...tavallisesti ne miinukset ainakin käyvät sieltä ilmi!

      New Yorkista lomakohteena saat parhaat palat haukattua yhdellä puraisulla, kun luet sivun:

      http://kaupunkilomalle.com/new-york

      Kaikki perustiedot matkaa varten löytytvä yhdeltä sivulta, ja vieläpä mukavasti kirjoitettuna!

    • donarump

      Palsta täynnä pellejä. Puhutaan aamiaisten hinnoista, ei hotellihuoneen hinnoista. Halloo. Toiselle 200 on halpa toiselle 100 kallis. Hintoja.

      • Käynyt

        Hinnat vaihtelevat rajusti. Hotelli, joka tänään on kallis, voi huomenna olla halpa ja taas päin vastoin. Jos kerron, että Hotell Empire maksoi $150, se tänään voi olla $200 tai $100.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe