on muutaman päivän ilmoittanut "lakkasi toimimasta". Olen poistanut sen, asentanut uudelleen, ei apua. Nyt poistin sen, liekö ylipäätään mitään hyötyä asentaa sitä uudelleen? Onko muissa koneissa kuin hp, vastaavia ohjelmia?
HP support assistant
40
1256
Vastaukset
Poista se ja älä asenna uudestaan. Kyseinen ohjelma ei ole mitenkään tärkeä.
- hyödyllinen
W7 Support Assistant on asennettu ja sen voi määritellä itse sen asetuksista tarkastamaan x 1 viikossa koneen. Ei ole päällä koko ajan eikä vaikuta muuhun.On ollut hyödyllinen silloin kun ostin uuden koneen korjasi tai päivitti eräitä asioita. Ei siitä mitään haittaa ole ollut enkä poistaisi koneelta.
- Ei_mitään_hyötyä
kannyman kirjoitti:
On siitä haittaa. Hidastaa konetta.
Voit varmistua Suomen hp:lta että ko. kötöstys ei ole heillä edes käytössä????
. - jojen_kansa
Ei_mitään_hyötyä kirjoitti:
Voit varmistua Suomen hp:lta että ko. kötöstys ei ole heillä edes käytössä????
.http://www8.hp.com/fi/fi/campaigns/hpsupportassistant/hpsupport.html
Koska sinulla on helv€tillinen ymmärtämisvaje joka asiassa niin ...
- rerrerer
kannumann näyttää olevan akressiivena tänään ja vauhti päällänsä. koeta rauhottua .DDDD
HP Support Assistant on täysin turha softa. Ei kannata asentaa takaisin, kun ei kerta suostu toimimaan kunnolla. Kyllä tuota samaista ohjelmaa on toimitettu muidenkin HP:n koneiden mukana. Tuli ainakin muutama vuosi sitten HP Protower koneiden mukana, jotka olivat konemallina suunnattu yrityskäyttöön. Periaatteessa mitään erillistä apuohjelmaa ajureiden päivitykseen ei tarvitse. Mikäli nyt kuitenkin haluaa jotain käyttää, niin HP:lta on olemassa parempikin työkalu tuohon hommaan. Softan nimi on HP Softpaq Download Manager.
- pömtöm95
HP Softpaq Download Manager ei tue kaikkia HP:n konemalleja.
- Fdsafdsa
Itse tekisin niin, että käyttöönoton yhteydessä päivittää biosit ja muut ja sen jälkeen poistaa valmistajien omat tekeleet. Jos joskus päivitystarvetta ilmenee, niin asentaa siksi aikaa. Nuo ylikuumenemiset ovat jotain hyvin harvinaisia poikkeuksia, enkä itsekasatuissa tuollaisia ole käyttänyt edellä mainittuja tapauksia enempää. Yleensä emolevyn mukana näissäkin noita tilkesoftia tulee, mutta eipä niitä tule asennettua.
- Täti
Onko Support Assistant mitenkään tarpeellinen koneeseeni, kun tarvitsen konetta kotikäytössä vain laskujen maksamiseen, sähköposteihin, suorakirjoitukseen (Win), kuvien hakuun onnitteluihin? Ohjelmisto on Windows 8.1.
- poistoonvaan
Ei ole. Poistoon vaan koko ohjelma.
- joensuumelli
http://www8.hp.com/fi/fi/campaigns/hpsupportassistant/hpsupport.html
Kannattaa lukea valmistajan sivulta ja miettiä on hyötyä vai ei.
Tällä palstalla pyörii myöskin mahdollisen väärän tiedon jakajia jotka eivät vahingossakaan kerro mitään perusteluja ohjeilleen/väittämilleen.- roskaonainaroska
Sinunlaisia täällä liikkuukin paljon jotka pitävät roskaohjelmia hyödyllisenä. Kannattaa olla siis tarkkana tällaisten kohdalla.
- joensuumelli
roskaonainaroska kirjoitti:
Sinunlaisia täällä liikkuukin paljon jotka pitävät roskaohjelmia hyödyllisenä. Kannattaa olla siis tarkkana tällaisten kohdalla.
Vapuseen osui ja upposi, siksi ei ole täällä enää omalla nikillään. :D
Taitaa luetun ymmärtäminen olla vielä hakusessa?
On tietysti hyvä että kuuden vuoden kokemuksella tulee viisaammaksi kuin laitteen valmistaja. Viisaus ei kuitenkaan tiettävästi ole näkynyt missään.
- ei_sillä_tee
Hyvä että poistit.
- vapunen-
Hyvä että olet poistunut.
- terminated
vapunen- kirjoitti:
Hyvä että olet poistunut.
Hauska nähdä sinuakin. Ikäväksesi voin todeta, että läheltä liippaa sillä olen Vapusen poistaja. En Vapunen.
- vapunen-
terminated kirjoitti:
Hauska nähdä sinuakin. Ikäväksesi voin todeta, että läheltä liippaa sillä olen Vapusen poistaja. En Vapunen.
Asia ei tietysti minulle kuulu mutta samoja piirteitä löytyy ( minä olen niin viisas etten housuihini meinaa mahtua. Tuo vapaasti rivien välistä lukien).
Jk. @vapunen kirjoitettiin vapunen. - vai_mielipuoli
vapunen- kirjoitti:
Asia ei tietysti minulle kuulu mutta samoja piirteitä löytyy ( minä olen niin viisas etten housuihini meinaa mahtua. Tuo vapaasti rivien välistä lukien).
Jk. @vapunen kirjoitettiin vapunen.Samoja piirteitä yhdestä lauseesta(?) Oletko hullu?
- vapunen-
vai_mielipuoli kirjoitti:
Samoja piirteitä yhdestä lauseesta(?) Oletko hullu?
Seura tekee kaltaisekseen. Vanha sanonta.
- harvoin.vierailija
vapunen- kirjoitti:
Seura tekee kaltaisekseen. Vanha sanonta.
Huomaan että olet viihtynyt näillä palstoilla. Itse tulin vain vierailemaan.
- vapunen-
harvoin.vierailija kirjoitti:
Huomaan että olet viihtynyt näillä palstoilla. Itse tulin vain vierailemaan.
Valheella on lyhyet jäljet. vana sanonta.
- vapusen_poistaja
vapunen- kirjoitti:
Valheella on lyhyet jäljet. vana sanonta.
Kirjoitusvireillä myöskin.
- vapunen-
vapusen_poistaja kirjoitti:
Kirjoitusvireillä myöskin.
"Vana" on tietysti suomeksi "vanha".
suom. huom.
- HPhyvääpalvelua
HP Support Assistant on tullut ainakin W7 Pro koneeseen asennettuna eikä siitä ole haittaa. Koneen käytön alussa supportin toiminnon voi itse määrätä. Ei se ole päällä koko ajan vaan voi ajastaa tarkistus toiminnon 1X viikko, jolloin se toimii taustalla muutaman minuutin ei haittaa käyttöä muuten. Joitain päivityksiä voi tulla mutta ei niitä tarvitse asentaa jos ei katso tarpeelliseksi. Kannettava ei muuten kuumene,eikä tuuletin juuri yhtään normaali käytön aikana.
- haittaaonkyllä
Kyllä siitä haittaa on
- Hidastaa konetta
- Vie tilaa
- Vie resursseja
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111559
- 585469
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462757- 402395
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441835Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291684Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121536Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61476Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411470