Lähitulevaisuuden suuret tapahtumat ja profetioide

Remoonmessakka

Koko jumalaton pakanmaailma saa silmiensä edessä todeta sen ,että Israelin Jumala adonaj elohim valvoo eikä nuku .Shalom uvracha !

12

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tabitha

Mitä, oletko sekaisin? Mitähän pakanamaailmaa oikein tarkoitat, urpo? Etkö tiennyt, että kaikki ihmiset ovat saman arvoisia? Paljon pahaa tapahtuu maailmalla ja pahuus vaan lisääntyy.
      Niin myös Israelissa, jossa lapsia tapetaan sadoittain. Tel Avivissa puolestaan homostellaan ja riekutaan oikein urakalla. Että revittelehän niistä!

• seppänen.kww

Kysymys ovatko juutalaiset edes juutalaisia?
        Tässä dokumentti Pastori Andersson haastattelee jutalais rabbeja ja huomaa ettei juutalaiset edes usko samaan Jumalaan. Kristityt ovat jumalan valittuja.
        Kannattaa katsoa. https://www.youtube.com/watch?v=styLx-iWwC8

• hakinneret
        seppänen.kww kirjoitti:

Tässä dokumentti Pastori Andersson haastattelee jutalais rabbeja ja huomaa ettei juutalaiset edes usko samaan Jumalaan. Kristityt ovat jumalan valittuja.

Väärä pro

• hakinneret
        seppänen.kww kirjoitti:

Väärä pro

• toraa
        seppänen.kww kirjoitti:

Prostituutio on erittäin iso ammattiala Israelissa, ja suurin osa asiakkaista on äärijuutalaisia. Heillä on tiukimmat lait vaimojen sukupuoliseen puhtauteen, on paljon tilanteita jolloin mies ei saa koskea vaimoonsa uskonnollisten sääntöjen mukaan. Avioliiton seksi on erittäin säänneltyä, miehet käyvät maksetuilla naisilla. Systeemi kaiketi pyhittää prostituution, se on "kosher". Juutalaisuudessa eivät päde UT:n opetukset puolison kunnioittamisesta ja rakastamisesta.

• Eieiei7

Miten hihhuleitten jutut kuuluvat matkailusivuille?

• tetramoto

Pasuunan soitoista on selittämättömiä kotivideoita USA:sta mm youtuben kautta, joista ei oikein osaa sanoa voisiko ne editoida niin moni taho kotivideoksi. Tetradin viimeinen täydellinen kuunpimennys on syyskuussa 2015 lehtimajan juhlan aikaan, jolloin kuu on kiertoratansa seurauksena lähellä maata, eli suurempi ja kirkkaampi ja punainen. Ne ovat kiinteitä ajanlaskun merkkejä minuutilleen, joista on myös kirjoitettu kauan sitten.

• saara.kertoo

Kyllä, kyllä. Katsoimme ja kuvasimme tuota hienoa, täydellistä kuunpimennystä Madeiralla syyskuussa. Sää oli selkeä ja kuu näkyi koko ajan. Punainen se ei ollut.
        Juutalaisten lehtimajan juhlilla ei ole mitään tekemistä kuunpimennyksen kanssa. Eikä minkään muunkaan uskonsuuntauksen juhlilla!
        P.S. Tämäkään ei kuulu matkailupalstalle. Palataan asialinjalle!

• tolloolen

Kuka kirjoitti?

• tolloolen

Selväksi tuli. En tosin ymmärtänyt puoltakaan?

• tolloolen

Kuka kirjoitti?

• tolloko.olet

Saara kirjoitti kuunpimennyksestä. Etkö osaa lukea, vai mitä oikein kyselet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3577
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3240
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3072
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2730
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2232
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1812
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1769
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe