Mulla tuli!

sateenkaaripoitsu

Nahkanappa oli viimenen pisara. Reino täytti toiveeni viimestä myöten, kellun vaan tässä nyt ajatuksissani. Reino lupasi että sorsametsillä otetaan uusiksi ihan viimesen päälle. Reinollahan on jokin akka kotona ja jokin kersakin, mutta ei se meitä poikia haittaa. Oli siis Reino laittanut nahkapaikat noitten maastokuviollisten housujensa pyllyn kohdalle. Voi jeesus kun ne housut bon niin piukat pakaroitten kohdalta muutenkin ja siihen vielä se nahkapaikka niin minä minä minä ui ui ko kivaa hi ha jamajammaa nom reino elä tukehuta mua ole kiva poika älä älä älä tai no joo joo jooooooo jooo ku ki8va poika metsästyustam,ine nahaka saapaswm panosvyö tämä kaikki ihana hiki ja ja miehinen metsästys ja sorsa ja meiudän jutyut pusikossa, iih iiihy ku k8iva... reino arska uuuh

2

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskinmetsästäjä

Mitenköhän noihin pirskeisiin pääsisi mukaan? Oon vaan tämmönen tavallinen metsästelijä, hirviporukkaan kuulun ja jäniksiä ja sorsia tykkään tappaa. Viime vuonna sain 60 kiloa hirvilihaa pakkaseen. Tuolla sateenkaaripoitsulla näyttää menevän tosi lujaa, ihan kateeksi käy.

• käämitohtori

Ssrilääkityksen vaikutuksina mainitaan muun muassa, että siemenneste saattaa valua jatkuvasti. Epäilen, ettei siihen kuitenkaan liity taukoamaton orkku.
      Apinan vaippajutut saattavat johtua juurikin edellä kuvatusta lääkityksen vaikutuksesta.
      Mutta mitäpä pikku sivuvaikutuksista, kunhan lääkitty on tosi onnellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      104
      4641
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      391
      1391
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1072
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      892
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      877
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe