Mulla tuli!

sateenkaaripoitsu

Nahkanappa oli viimenen pisara. Reino täytti toiveeni viimestä myöten, kellun vaan tässä nyt ajatuksissani. Reino lupasi että sorsametsillä otetaan uusiksi ihan viimesen päälle. Reinollahan on jokin akka kotona ja jokin kersakin, mutta ei se meitä poikia haittaa. Oli siis Reino laittanut nahkapaikat noitten maastokuviollisten housujensa pyllyn kohdalle. Voi jeesus kun ne housut bon niin piukat pakaroitten kohdalta muutenkin ja siihen vielä se nahkapaikka niin minä minä minä ui ui ko kivaa hi ha jamajammaa nom reino elä tukehuta mua ole kiva poika älä älä älä tai no joo joo jooooooo jooo ku ki8va poika metsästyustam,ine nahaka saapaswm panosvyö tämä kaikki ihana hiki ja ja miehinen metsästys ja sorsa ja meiudän jutyut pusikossa, iih iiihy ku k8iva... reino arska uuuh

2

126

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskinmetsästäjä

Mitenköhän noihin pirskeisiin pääsisi mukaan? Oon vaan tämmönen tavallinen metsästelijä, hirviporukkaan kuulun ja jäniksiä ja sorsia tykkään tappaa. Viime vuonna sain 60 kiloa hirvilihaa pakkaseen. Tuolla sateenkaaripoitsulla näyttää menevän tosi lujaa, ihan kateeksi käy.

• käämitohtori

Ssrilääkityksen vaikutuksina mainitaan muun muassa, että siemenneste saattaa valua jatkuvasti. Epäilen, ettei siihen kuitenkaan liity taukoamaton orkku.
      Apinan vaippajutut saattavat johtua juurikin edellä kuvatusta lääkityksen vaikutuksesta.
      Mutta mitäpä pikku sivuvaikutuksista, kunhan lääkitty on tosi onnellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1063
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      1020
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      811
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      725
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      61
      596
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe