Mulla tuli!

sateenkaaripoitsu

Nahkanappa oli viimenen pisara. Reino täytti toiveeni viimestä myöten, kellun vaan tässä nyt ajatuksissani. Reino lupasi että sorsametsillä otetaan uusiksi ihan viimesen päälle. Reinollahan on jokin akka kotona ja jokin kersakin, mutta ei se meitä poikia haittaa. Oli siis Reino laittanut nahkapaikat noitten maastokuviollisten housujensa pyllyn kohdalle. Voi jeesus kun ne housut bon niin piukat pakaroitten kohdalta muutenkin ja siihen vielä se nahkapaikka niin minä minä minä ui ui ko kivaa hi ha jamajammaa nom reino elä tukehuta mua ole kiva poika älä älä älä tai no joo joo jooooooo jooo ku ki8va poika metsästyustam,ine nahaka saapaswm panosvyö tämä kaikki ihana hiki ja ja miehinen metsästys ja sorsa ja meiudän jutyut pusikossa, iih iiihy ku k8iva... reino arska uuuh

2

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskinmetsästäjä

Mitenköhän noihin pirskeisiin pääsisi mukaan? Oon vaan tämmönen tavallinen metsästelijä, hirviporukkaan kuulun ja jäniksiä ja sorsia tykkään tappaa. Viime vuonna sain 60 kiloa hirvilihaa pakkaseen. Tuolla sateenkaaripoitsulla näyttää menevän tosi lujaa, ihan kateeksi käy.

• käämitohtori

Ssrilääkityksen vaikutuksina mainitaan muun muassa, että siemenneste saattaa valua jatkuvasti. Epäilen, ettei siihen kuitenkaan liity taukoamaton orkku.
      Apinan vaippajutut saattavat johtua juurikin edellä kuvatusta lääkityksen vaikutuksesta.
      Mutta mitäpä pikku sivuvaikutuksista, kunhan lääkitty on tosi onnellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      64
      2116
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1722
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1186
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1165
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      357
      1126
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      329
      1103
    Aihe