heippa. olisipa mukava vaihdella ajatuksia muistisairaan omaisen kanssa..itsellä äiti sairastaa alzeimeria ja välillä tuntuu ettei jaksa sen kanssa vaikka mikään omaishoitaja en olekkaan..mutta jos kiinnostaa kirjoitella asiasta samanlaisen kanssa laitappa osotetta tulemaan.
muistisairaan omainen
elämää66
2
61
Vastaukset
- Hummingbirdie
Hei,
oma äitini sairastaa myös. Jos haluat, voit kirjoitella: [email protected] - AlinAlizad
no moi, mun äidil ei oo havaittu alzheimeria mut joku muistin heikentymä kuiteski lekuri löys joku aika sit. Oon 35v mies, mielelläni rupattelen, mail: [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368