Suomi24n turhin palvelu eli Alennuskoodit taisi unohtua uudistuksessa. Sivustolla näkyy edelleenkin vanhanmalliset valikot yläreunassa. Yhteisö, Tori... (Huokaus...) näkyvät yhä. Linkit vievät minne sattuu..
Tilanne kuvaa Suomi24 kehitystyön sekasortoa. Kukaan ei tiedä mitä pitäisi tehdä, ei sitten tehdä mitään.
Alennuskoodit - unohtuiko uudistuksessa??
5
65
Vastaukset
- herää.pahvi
Eipä ole kaivannut. Tarjiukset nökyy olevan myös homman nimenä. Yhteisö piti hävittää ja tuollasta sontaa on jäljellä.
- höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöpö
Yhteisö ja tori takaisin. Pois tällaiset turhuudet.
- alekoodit234244
Parhaat alennuskoodit löytyy nykyään täältä: http://shopnow.fi/ Mielestäni kaikista ajankohtaisimmat tarjoukset...
- Antti.Lempäälästä
Ja kun takana ei edes ole Suomi24.
Sivustolta löytyy tieto:
Rekisterinpitäjä
Rekisteriä ylläpitää
CupoNation GmbH
Dingolfinger Strasse 15
81673 München
Saksa - haukkaa
Mun mielestä noissa alennuskoodisivustoissa ei oo mitään vikaa, mutta yleensä tehty niin sekaviksi, että menee hirveen kauan metsästää kunnon tarjouksia tai alennuskoodeja. Jos olis helposti löydettävissä noi tarjoukset, niin sitten käyttäisin kyllä enemmän, koska shoppaan kuitenkin aika paljon netissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815390Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151332- 103905
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56777- 49776
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43759