seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
Onko kaivattusi
41
803
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joko saa sitä hyvää
- Anonyymi00002
No joo.
- Anonyymi00003
Kyllä on.
- Anonyymi00004
Ei ole lähelläkään. Vetovoimainen ja rakastettava on.
- Anonyymi00006
Ahaa. Onko kaivattusi nainen?
- Anonyymi00005
Hmmm. Katson tuleeko tähän mikä numero.
- Anonyymi00018
4444
- Anonyymi00007
On ja kirkkaasti
- Anonyymi00008
Oli, mitä tähän ikään kohdannut.
- Anonyymi00009
On! Mitä kiihottavaa voi olla esim. kaupan ruutupyjamaosastolla? Niinpä! Tämän olet saanut aikaan senkin seksikäs 🫵🏻
- Anonyymi00010
No helposti on. Kyllä nuoremmalla sykkii😮💨 :D
- Anonyymi00012
Kun hän on mielessä, niin tekee. Eikä ihan vähän, kyllä hän sen tietääkin mitä tunnen. On hän ihana ja...💓🍌
- Anonyymi00011
No sitäkin kyllä.
- Anonyymi00013
Ei nyt sentään. Olen tavannut miss Suomejakin useampia. Mutta seksuaalista vetovoimaakin on monenlaista. Toisilla se on pelkkää ulkonäköä, toisilla myös persoonasta, osaamisesta ym. säteilevää.
- Anonyymi00014
Ainakin kiihkeä on
- Anonyymi00015
On. En ole ketään halunnut näin paljon aiemmin.
- Anonyymi00016
Ei ole. Paljon seksikkämpiä miehiä tiedän.
- Anonyymi00017
Kyllä, ihana mies on 🥰
- Anonyymi00019
Tuo ei edes sillälailla vaikuttanut rakastumiseeni, vaikka hän onkin erittäin kaunis ja seksikäs nainen. Vaan hänen luonne, persoona ja fiilis jonka hänen läsnäolo saa aikaan. Ehkä sen verran elettyä elämää takana, että arvostaa paljon muita asioita, eikä mieti asioita seksuaalisen vetovoiman kautta., koska kun kaikki muu on kunnossa, se synnyttää sen vetovoiman luonnostaan. Vastauksesta ei tarvitse vetää kenenkään hernettä nenuun.
- Anonyymi00033UUSI
Voi,voi sulle ei hyvä fiilis heilu sitten kun tää löytää toisen rakkaan.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Vanha koira ei uusia temppuja opi sanotaan.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin, kukaan ei ole minä, mutta ei sille mitään voi. 1629
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vanha koira ei uusia temppuja opi sanotaan.
Ei näköjään. Edes kirjoittamaan että olet sivusta koirinesi. 1629
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tuo kommenttisi ei liity mihinkään. Hatustasi vedit skenaarion ja yrität sillä vispilöidä aikaiseksi jotain draamaa. Säälittävää.
sivu
- Anonyymi00020
On ehdottomasti!
- Anonyymi00021
On erittäin eroottinen, ihanuus, mielessä yhä vaan. Kun vaan saisi häntä hyväillä, nauttia jne. Suukkoja suulle ja kaulalle, niskaan myös...❤️🔥🍒
- Anonyymi00022
aaaaa että onko ihan pakko ,se vasta ois elämää🤭😘🥺🔥
- Anonyymi00023
Yllättävän kokematon siihen että vientiä olisi ollut. Onko se vastapuoli sitten tehnyt kaiken aina.
- Anonyymi00024
Ihan hullua harrastaa irtosuhteita...
- Anonyymi00025
Nykyisin oo kuin tuontia
- Anonyymi00026
Mä en oo ihminen, joka tuntee seksuaalista vetovoimaa tuntemattomiin. Mun pitää tuntea ihminen ensin. Enkä mä osaa ajatella, että meidän välinen vetovoima olisi vain seksuaalista. Itseasiassa mä olin ollut häneen jo jonkin aikaa ihastunut ennen kuin pystyin kuvittelemaan meidän harrastavan sitä ja siksi en ollut varma, mitä tunnen häntä kohtaan. Nyt kyllä pystyn. 😳
- Anonyymi00027UUSI
Mulla on ollut sama. Nyt on inhottava tilanne.
En halua ketään toista.
- Anonyymi00028UUSI
Niin kauan kuin olen ollut ihastunut häneen niin on ollut juu seksuaalisesti vetovoimaisin.
- Anonyymi00040UUSI
Kuinka kauan olet ollut ihastunut?
- Anonyymi00029UUSI
Kyllä, ihan kärkipäässä. Hyvin miehekäs olemus, että heikkoa tekee.
- Anonyymi00030UUSI
Mikä jottei, kyllähän sitä mielellään kattelis.
- Anonyymi00031UUSI
tavallaan kyllä koska oma rakas
- Anonyymi00032UUSI
Kyllä hän on! Tihkuu seksiä ulospäin ja uskomattoman huoliteltu kaunis Nainen. Saa varmasti useimmankin miehen kuolaamaan peräänsä. Keveys liikkua ja siro ulkomuoto tekee hänestä todella namipalan. Mutta on yksi pointti jonka keron nyt... Otan omani ja lupia en keneltäkään kysele!
- Anonyymi00035UUSI
Ai eikö sillä ollutkaan tuon lisäksi läskiä persettä ja alle ja käsivarsissaa?Ainakin viime kesänä oli.
- Anonyymi00038UUSI
Useinhan sitä vetovoimaa on kaikin tavoin kun on toisesta kiinnostunut.
https://www.youtube.com/watch?v=BhN_dE1q5rU&list=RDBhN_dE1q5rU&start_radio=1 - Anonyymi00041UUSI
On. Ei. En osaa sanoa. Itsellä kun seksuaalinen vetovoima hehkuu eniten suhteessa ollessa. Silloin kun on oletettavissa, että seksiä seuraa. Ikävöinnin kohteeni on vasta ihastukseni ja tietenkin hän on myös sillä tavalla kiinnostava ja viehättävä. Pääasiassa kuitenkin hänessä muut asiat kiehtoo enemmän. Ja ihastumista pidemmälle en tule pääsemään, niin parasta olla ihan vaan coolina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815390Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151332- 103905
- 78821
- 41793
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56777- 49776
- 56764
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132763Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43759