Onko kellään tietoa että onko Joensuussa yksityisiä perhepäivähoitajia??
perhepäivähoitajia joensuussa?
1
245
Vastaukset
- uusavuttomuutta
Sen sijään, että tänne kirjoitit, olisiko kannattanut kirjoittaa vaikka Googleen hakusana???
Joensuussa on yksityisiä päiväkoteja, perhepäivähoitajia ja ryhmäperhepäivähoito yksikkö. Yksityiseen päivähoitoon haetaan samalla hakemuksella kuin kunnalliseen päivähoitoon.
Perhe voi hakea yksityisen päivähoidon palvelurahaa, joka harkinnanvarainen tuki joensuulaisille perheille. Palveluraha haetaan etukäteen ennen hoidon aloittamista ja päätökset palvelurahan myöntämisestä tekevät yksityisen päivähoidon valvojat.
Yksityisessä päivähoidossa asiakkaille määritellään omavastuuosuus, jonka määräytymisperusteet ja suuruus ovat samat kuin kunnallinen päivähoitomaksu. Yksityinen päivähoidon tuottaja voi periä vanhemmilta lisämaksua.
Yksityisen päivähoidon valvonnasta ja hyväksymisestä vastaavat yksityisen päivähoidon valvojat.
Yksityisen päivähoidon valvojat,
Torikatu 21 C, 3. krs, 80100 Joensuu:
• Mervi Hodju, puh. 050 553 0375
• Raija Saastamoinen, puh. 050 367 5204
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366208
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282848Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271446Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹361434- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161