mikä olisi hyvä sähkö monsteri

Ajajatiellä

Mikä olisi hyvä sähkö monsteri olin kokenut ajaja. Tarkoituksena olisi ajaa pihalla ja nurmikolla myös soralla ja montulla. Hinta maks 400

3

146

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyry82

Bsd viper maksaa 180e. Osta samalla harjaton nopeuden säädin ja moottori. Koko satsi harjattomalla jäjestelmällä 360e

• notsponsored

Joku sopivan olonen Traxxas vois olla suosittelemani tuote, hiukan kun tarkemmin tietäisi ajohaluista ja paikoista, voisi kertoa enemmänkin. Mut joo tsekkaa Traxxas autoja ja etsi sieltä sulle sopiva, ne on ainakin hyviä ja luotettavia.

• RC-autoilija

Basher nitro circus 1/8 4wd monster truck on todella hyvä. kahdella lipoakulla ja harjattomalla moottorilla! itse ostin ja olen todella tyytyväinen. hinta oli jotain 350€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1496
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe