"Lääkäri läski potilaiden käski tulla siisäälle. Mitä sua vaivaa, tissillä on piano..."
Naislääkäri tuli hulluksi ja hyppii tasajalkaa vastaanottokabineetissa, taputti käsiä ja nosteli hameen helmoja. Ei ollut nuorempaa ikää, mutta sopivan kultainen hiuksista ja muuten. Joskus lääkäri tulee hulluksi. Tätä kannattaisi nähdä, kun se tapahtuu. Ei saa kutsua apua. Pitää katsoa.
Minä, potilas Virtanen olin nimeltä kutsuttuna.
- Anna-Leena. - tervehti lääkäri.
- Virtanen. - kerroin ujosti.
- Munuaiset vaivaa?. - nauroi Anna-Leena.
Hän sulki tiivisti oven.
Istuin katselleen kun lääkäri tuli hitaasti kohti. Katse silmiin, vihreät silmät, hurmaava naisen tuoksu...josta lähiön mies unelmoi joka päivä...naisen tuoksu.
- Tiesitkö, että tulin hulluksi? - puhui Anna-Leena.
Erikoislääkäri kylmäpäisesti riisui valkoisen paidansa, housunsa. Hän vapautti hiuksensa ja heitti silmälasinsa pöydälle. Vaaleanvioletit rintaliivit laskeutuivat hitaasti lattialle ja pinkit alushousut luistivat sääriä pitkin.
- Mitä suo vaivaa? - lääkäri kysyi.
- Munuaiset.- vastasin kykenemättömänä.
Lääkäri avasi paidan ja housujen napit ja veti vaatteet. Olin niin häiriintynyt erektiostani, sillä bokserit eivät pitäneet sitä salassa. Hän seisotti minua ja laski polvistuen alushousuni.
"Lääkäri läski potilaiden käski tulla siisäälle...."
Munuaistarkistus
VirtanenUjo
0
600
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202912
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1912693Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1441606Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2501375- 1061190
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs401036Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46987Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32894- 135879
- 43784