Gta v klaani ps3

Kaapi

Täydellinen klaani jos etsit peliseuraa etkä ryhmää täynnä sekamelskaa. Pipsa Possut on gta ryhmä johon otamme suomalaisia pelaajia. Pääset ryhmään jos hyväksyt ja täytät kaikki vaatimukset
-älä kiusaa muita ryhmäläisiä
-osaat käyttäytyä
-sinulla on skype tai mikrofoni ps3 (skype on parempi)
-sinulla TÄYTYY olla rockstargames social club tunnukset. (Tili kannattaa olla yhdistettynä PSN:nään.
-sinä tykkäät pipsa possusta ;)
-gta online level min 30 lvl (voidaan ottaa alempiakin mutta et pääse tehtäviin meidän kanssa)
Jos ryhmäämme tulee porukkaa niin alamme pelata ryhmäläisten kanssa tehtäviä (ei aina. Joskus pelaamme vain ryhmän johtajien kesken)
Tässä perus tietoa:
-Minun skype: kaapeli28 (laita pyyntöön että olet kiinnostunut liittymisestä meidän gta ryhmään)
-minun PSN: kaapi28
-sähköpostini: [email protected]. Nopeiten nyt vaan mieleen tulleet nimet :P.
-ja linkki ryhmään: http://socialclub.rockstargames.com/crew/pipsapossut

6

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaapi28

Vastailen aina välillä täällä kysymyksiin.

• kaapi28

Jostain syystä kaksi kertaa julkasi saman aiheen

• kaapi28

Ryhmässä on yhteensä 3 "ylläpitäjää": kaapi28 (minä) Jennapeppiina01 ja miirajoa (kavereitani)

• Alekzi26

Minkä ikäsiä ootte

• Anonyymi

11

• Anonyymi

haluisko joku tulla pelaamaan mun käyttäj nimi pleikka kolmella on TerraBladeTerra
      ja ois kiva jos sulla ois mikki koska mulla on

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      46
      4199
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      8
      4115
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      40
      3338
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      84
      3313
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      3137
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      164
      2850
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      2440
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2439
    9. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      51
      2186
    10. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1878
    Aihe