Koulun nimissä järjestetään hyväntekeväisyyskonsertti nuorten hyväksi. Puuhapetenä toimii henkilö, jolla on sama nimi kuin asuntohuijauksista epäillyllä ja jo kertaalleen tuomitulla yksityishenkilöllä, välitysliike, eräs julkisuuden henkilö ja joku nobody nainen. Toivottavasti kukkaron nyörit on kaikilla auki, sillä tuohon taskuun sitä valuuttaa mahtuu ja kuluja löytyy. Konserttiin on saatu houkuteltua kaksi viihdetaivaan staraa, hiipunut ja loistava. Lippujen hinnat on suolaset, 45,- per. hlö. Koko touhussa ihmetyttää tämän maineeltaan hyvän ja rannikolla pitkän ja moitteettoman uran kanssaihmisenä, auttajana ja laulajana tunnetun Marja-Liisan mukana oleminen? Huomenna lauletaan, katsotaan seuraako miten pitkäaikainen krapula juhlista. Että kerätään ihan rahaa koulun nuorten hyväksi.......
Huijataanko Meitä taas?
Donwic
2
155
Vastaukset
- Lööppiin
Ikäväkseni ehdin ostaa jo lipun, mutta hiljaisena boikottina jätän menemättä.
- Iltalehteen
Miksi tähän ei ole aikaisemmin otettu kantaa? Tietääkö koulu asian luonteen? Onko OLE mitenkään tässä mukana? Onko Tahko.com ja tämä välittäjä bisness kavereita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575