Tuntuu, että olen rajusti "erakoitunut" ja hukassa, mutta kovasti koitan jaksaa ponnistella, että elämä jonain päivänä olisi parempaa. Rahaa, työtä eikä miestä ole, eikä elämääkään, Unelmat ovat silti suuret. Mitä näkisit minulle? Pääasiassa kiinnostaa elämänkumppani, mistä tulevassa rahaa sekä uudet maisemat ja uudet harrastukset. tällä hetkellä kaikki eteneminen ihan järjettömän hidasta, mikään ei ovi ei tunnu aukeavan, vaikka olen kolkutellut ja tehnyt asioiden eteen. Nyt en tietä enää osaa nähdä, kaiken uskon menettäneenä. Ihan hukassa koko nainen.
Mies 791 katsoisitko
Hukkapiilo
1
<50
Vastaukset
Hei!
Koetin katsella. Tosiaan ovia on kiinni joka puolelta, mutta olet mennyt osasta ovia ohi niin ettet ole kokeillut mukanasi olevaa avainta. Kolkutuksia ei ole kuultu, tai olet kolkuttanut väärää ovea avaimen käytön sijaan.
En nyt jostain syystä näe muuta kuin tuon. Joku on sinusta kiinnostunut, mutta sinun on löydettävä avain johonkin oveen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795