kuka haluaa ja mitä haluaa?

velppari

Kävin tyttäreni kanssa hurghadassa kaksi vuotta sitten hotelli jungle aqua park resortissa.Matka oli mukava ja meni kaikin puolin hienosti. Ajankohta oli maaliskuun loppu ja nyt olemme lähdössä uudelleen.All inclusive on mahtava vaihtoehto juuri lasten kanssa matkaan lähtiessä ja sopii myös mainiosti alkoholisteille jotka haluavat vetää päänsä täyteen ja taas unien jälkeen jatkaa(mielellään juokoot kotonaan).Menoa haluavan nuorison suosittelisin menevän muihin kohteisiin ainakin Egyptissä.Jos vähänkin ymmärretään mitä tälläisen ilmaston maissa pitää välttää tai ainakin kierrellä niin varmasti selviää ilman vatsatauteja.Nyt olemme lähdössa aquamarineen ja uskon että sielläkin kaikki sujuu mallikkaasti.Egypti on loistava kohde näin Suomen kevät-talvella.Lentoaika on lyhyt ja jos aurinkoa ja lämpöä hakee niin kohde on hintalaatusuhteeltaan erinomainen.Tulin kuukausi sitten Thaimaasta ja paikka vei täysin sydämmeni ja en vertaa paikkoja keskenään.Pitää vaan tietää mitä matkaltaan haluaa.En normalisti ota kantaa näihin tämänluokan keskutteluihin,mutta inhoan näitä idioottien tekemiä kommentteja joita vaan heitetään ilman perusteita.Jos vähänkin se korvienväli toimii,niin kyllä se ihminen pärjää keskellä metsääkin sen pari viikkoa kuolematta.Suomessakin on huonoja hotelleja ja valtava määrä luokattomia ravintoloita.Mutta kaikille Egyptiin lähtijöille toivotan hyvää matkaa ja uskon että teilläkin menee yhtä kivasti kun minunkin pikkuperheellä.(ilman vatsatauteja)

3

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotonataas

Tulin eilen Aquamarinesta. Ihana paikka, ihana maa. Ei pienintäkään vatsataudin oiretta, vaikka söimme ihan kaikkea, myöskin snorklauspaatilla ja aavikolla. Aamusin ja iltaisin siivu jekkupullosta, muuten en juurikaan alkoholia juonut.

• ankkavankka

On se vaan kumma kun jokaisessa viestissä puhutaan vatsataudeista. Ovat jakaantuneet kahteen ryhmään. Toisilla se on aina. Toiset sanovat ettei ole ollut koskaan mutta aina siitä jaksavat muistuttaa vaikkei kysytäkään. Lisäksi tietävät tarkkaan kaikki vatsatautilääkkeet.
      Tosi on kuitenkin että Egypti ja paska kuuluvat molemmat yhtäläisyysmerkin alle.

• kotonataas

Näinhän se on.. kyllä paikan päälläkin puhuttiin paskomisesta paljon. Itse olen yllättynyt, etten sitä saanut, vaikka olen pitänyt itseäni herkkävatsaisena. Eka kerta oli Egyptissä, eli en voi sanoa kuin yhden kerran kokemuksella. Moni oli meidänkin lennolta tipassa. Maitohappobakteerit, jekku siivut aamulla ja illalla ja todella runsas käsidesin käyttö ehkä vaikutti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe