HUOMIO -ra, ira!

PirjoSirkkaLeena

Missä olet, kun sinusta ei enää kuulu mitään?
Olen huolissani sinusta, ja minulla olisi asiaa sinulle.

Voisitko, kiltti, vastata minulle?

20

223

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irak

      Em oles ollut nestissä kun on huollia mula. Koetan pästä ilala koneele-

      • PirjoSirkkaLeena

        Oletko se todella sinä, -ra? Jotenkin oudolta tuntui tuo viesti. Kurjaa, jos sinulla on huolia enemmänkin nyt elämässäsi.
        Kirjoita, jos jaksat. Koeta voida hyvin.


    • raaa

      a e i o u ä e

    • ira-ra

      sairasruin aivohalvaukseen ja olen pyärätuolissa kiitos kysyästä

      • poikavarjoista71

        lopettakaa se leikinlasku että ira-ra ei osaisi kirjoittaa!hänen poikanaan voin kommentoida että Aivoinfarkti on tosi!syy että ira ei ole kirjoittanut palstalle johtuu siitä että ei ole päässyt tietokoneen ääreen koska asun kerrostalossa eikä ole hissiä!


      • PirjoSirkkaLeena

        Hei, poika varjoista! oletko todella -ra n poika? älkää vaan narratko tällaisessa asiassa, järkytyin pahasti kun kuulin hänellä olleen aivoinfarktin.
        Miten hän voi? Paraneeko hän?
        Olen ajatellut, että Marevan-lääke pitäisi aivoinfarktin pois, hänellähän oli käytössä se lääke.
        Toivon hänelle paranemista.


      • poikavarjoista71
        PirjoSirkkaLeena kirjoitti:

        Hei, poika varjoista! oletko todella -ra n poika? älkää vaan narratko tällaisessa asiassa, järkytyin pahasti kun kuulin hänellä olleen aivoinfarktin.
        Miten hän voi? Paraneeko hän?
        Olen ajatellut, että Marevan-lääke pitäisi aivoinfarktin pois, hänellähän oli käytössä se lääke.
        Toivon hänelle paranemista.

        kyllä olen poika!en ala laskea leikkiä näin vakavilla asioilla!kyseessä toisenpuolenhalvaus.eli pyörätuoli käytössä.muuten homma toimii!nythän lähdetäään pikku askelin eteenpäin!pirjosirkkaleenalle tseppiä!


      • juueiusko
        poikavarjoista71 kirjoitti:

        lopettakaa se leikinlasku että ira-ra ei osaisi kirjoittaa!hänen poikanaan voin kommentoida että Aivoinfarkti on tosi!syy että ira ei ole kirjoittanut palstalle johtuu siitä että ei ole päässyt tietokoneen ääreen koska asun kerrostalossa eikä ole hissiä!

        Hänellähän on oma tietokone kotonaan, miten sinun asuinolosi vaikuttavat hänen koneellepääsyään?
        Kyllä taas joku yrittää viedä kuin pässiä narussa.

        Mitä tulee Marevaniin ym.samankaltaisiin, eiväthän ne tyystin estä tukoksia


      • poikavarjoista71
        juueiusko kirjoitti:

        Hänellähän on oma tietokone kotonaan, miten sinun asuinolosi vaikuttavat hänen koneellepääsyään?
        Kyllä taas joku yrittää viedä kuin pässiä narussa.

        Mitä tulee Marevaniin ym.samankaltaisiin, eiväthän ne tyystin estä tukoksia

        ei todellakaan ole omaa konetta!olet ehkä käsittänyt väärin.miksi maksaisi kahdesta laajakaista liittymästä!koska äitini kävi lähes joka päivä luonani.


    • taasenkotät

      Kyllä hän kertoi että hänellä on oma kone! En ole aiempi kirjoittaja, mutta muistan minäkin hänen kertoneen tietokoneestaan. En usko tähän trollaamiseen pätkääkään.

      Ot; se on laajakaistaliittymästä....(tuokin kohta viittaa trollaukseen, aikuinen mies osannee kirjoittaa oikein..)

      • PirjoSirkkaLeena

        Kiitos tsempistä. Niin valitettavasti Marevankaan ei estä kaikkia tukoksia, vaikka minulle terv.keskuksessa uskotellaan ettei tukoksia enää tule. Minulla on kans Marevan käytössä. Jatkuvasti saa ravata labrassa, kun se inr-arvo ei tahdo pysyä kohdillaan.
        Olisi kiva kuulla miten -ralla alkaa mennä, toivottavasti paranemista tapahtuu. Terveisiä! Kirjoitellaan.


      • ira123

        minullakin marevan jouduttiin lopettanaan


      • poikavarjoista71

        älä viitsi heittää mitään trollijuttua!jos äitini on kertonut omasta tietokoneesta se ei pidä paikkaansa!ps:jos en osaa kirjoittaa niin fuck you!


      • PirjoSirkkaLeena
        ira123 kirjoitti:

        minullakin marevan jouduttiin lopettanaan

        Mitäs sitten Marevanin tilalle? Minulle on tullut uusia lääkkeitä viime aikoina, kuten esim. nesteenpoistolääke. Vielä pitäisi tulla joku sydänlääke ainakin, kunhan pääsen erikoislääkärille.


    • PirjoSirkkaLeena

      Kirjoitukseni eivät nyt mene perille! En jaksa odotella enää, vaan siirryn pois täältä. Iralle terveisiä.

      • poikavarjoista711

        hei!pitkästä aikaa kyllä ira sulle tuee kertomaan kuulumisia kunhan taas pääsee luokseni.


      • PirjoSirkkaLeena

        Hei!
        Toisinaan ei meinaa saada viestejä lähtemään, en tiedä missä vika.
        Sitä vaan mietin, mitä iralle on tullut Marevanin tilalle? En itse ole tottunut siihen Marevaniin ollenkaan, kun ei uskalla syödä mitä ennen, jos ei sovi Marevanin kanssa. Olen yhä jonossa sydänlääkärille.
        Iralle terveisiä ja hyvää vointia!


      • poikavarjoista7111

        ira pääsi kahden viikon lomalle punkaharjulle!täyshoitolaan missä terapiaryhmiä,kuntousta.hän palaa tänään kotiin.


      • PirjoSirkkaLeena

        Hei!
        Mitäs iralle kuuluu? Kiva, että pääsi kuntoutukseen, oliko siitä apua?
        Olen sairastanut, joten kirjoittaminen viivästyi.


      • pirjosirkkaleena

        Mitenkähän ira mahtaa voida?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe