Olen nuori nainen ja minulla on outo intohimo.
Tykkään haistella omia pierujani. Ennen pierun tuloa laitan käteni pyllyreiälle ja kun olen pieraissut, laitan käteni nyrkkiin ja avaan "tämän aromipakkauksen" nenäni edessä.
Lisäksi piereskelen kaikkialla, enkä häpeile sitä. Sehän on ihan luonnollinen asia ja jos pidättälee, niin siitä seuraa kova masukipu.
Vitut naiselllisuudesta kun kyse on luonnollisesta jutusta.
Voihan pieru
17
4804
Vastaukset
- Mister
Aivan oikein! Olen jo pitkää etsiny naista, joka arvostaa ja kunnioittaa luonnollisia asioita. Jo uljaat esi-isämmekin piereskelivät julkisesti, eikä heitä syrjitty! Minulla ja pomollani on tapana kommunikoida piereskelemällä. Olemme siinä melko hyviä ja vielä menestyviä omalla alallamme!
Luonnollisuus kunniaan! - ---
ei kyllä itellä pokka riitä tollaseen. oot varmaan aika ruma...
- satu87
Luuletko muka et tuo on totta?? Tääl taitaa olla tosikkoja liikkeellä...
- kille
satu87 kirjoitti:
PROVO pellet ei kukaa oo tollanen haloo
- Piereskelijä
satu87 kirjoitti:
Hei dorkat,
kai tekin käytte paskalla tai piereskelette?
luonnollinen asia.
ei ole terveydelle hyväksi olla piereskelemättä jos tarve vaatii.tulee masukipuja
- Tyttö89
Kaikki piereskely&röyhtäily on tosi ällöttävää ja junttia!
- Teme
Niin. Sinä ja muut samanlaisethan ette kumpaakaan tee koskaan.
- aaah
On totta ettei pieru haise niin pahalta kuin tupakka
- hghkh
siis vittu totta helvetissä pitää pierasta jos pitää, mutta että oikeen imppaa sitä paskanhajua tahallaan nii ei varmaan! ellei sitte oo joku TODELLA wammanen...
ja rööki tuoksuu hyvälle. paska haisee paskalle.
- Sammakko.
Ehkäpä sinun siinä tapauksessa kannattaa kokeilla tätä:
http://www.lamermelculo.com/video.php?id=865 - pieru on ihanaa
mä tykkään haistella omia perija peiton alla, ne on tosi mehukkaita. ja oon kaunis nainen ja teen tätä silti.
- nuuhkis
mä paan letkun persuuksiin ja teippaan toisenpään nenän alle,niin voi nauttia pieruista rasittamatta itseään.
- luonnostaan ei ole
"ja oon kaunis nainen ja teen tätä silti. "
montakohan sataa euroa tälläkin menee "kauneuteensa".... per kk.... - welovekakashi
KAKASHIIII
- rtjrtj
Olisit varmasti paljon rumempi ellet ois koskan pierryt.
- HiemanKäytöstapoja
"ei kyllä itellä pokka riitä tollaseen. oot varmaan aika ruma..."
Ootko tyhmä vai muuten vaan vammainen?
Miten asia liittyy siihen onko ruma vai ei?
Paskannat sinäkin kun vessaan menet,.
Kohta sinä olet ruma kun hakkaan sulta hampaat perseeseen?
Vitun pilalle lellitty pikkuhuora olet. - Mies40veee
""ja oon kaunis nainen ja teen tätä silti. "
niin omasta mielestäsi olet.
Voin vannoa että et ole oikeasti.
Ja voin sanoa sen päin naamaakin.
Olet vain kusipäinen teini joka luulee itsestään liikoja.
Minulla on kaunis nainen vaimona ja sinä olet
petolinnun perse häneen verrattuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733