Arvostelujen kirjoittaminen iHerbiin?

ihmettelijä987

Osaisiko joku neuvoa, mitä täytyy tehdä, että saisin kirjoitettua tilaamistani tuotteista arvioita?

Tilasin ensimmäisen kerran noin puoli vuotta sitten, ja sen jälkeen olen useamman tilauksen tehnyt, mutta arvostelujen kirjoittaminen ei onnistu. Kun painan"kirjoita arvio" kohtaa, saan vain ilmoituksen, että minun täytyy tilata tuote voidakseni kirjoittaa arvostelun, vaikka nimenomaan niitä tilaushistoriastani löytyviä tuotteita yritän arvioida. Enkö nyt vain tajua jotain?

12

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvosteluja

Ootko yrittänyt arvostella aivan 100% varmasti tilaamiasi tuotteita? Tuolla kun on niin paljon eri pakkauskokoja ja vahvuuksia.

Mene Order history-sivulle ja klikkaile sieltä tilattujen tuotteiden kohdalta niin pitäisi kyllä onnistua...

• ohjeet1

Profiiilissa my info>My Products & Reviews , tuolla näkee tuotteet joita on tilannut ja voi arvostella tuotteet.

• ihmettelijä987

Nimenomaan sieltä tilaushistorian linkkien kautta olen tuotteet avannut, että ovat varmasti oikeita. Ja useampaan kertaan ja kaikki tilaamani tuotteet olen kokeillut läpi. Kun menen tuonne My Products & Reviews -kohtaan, siellä lukee "In order to write a review, you must have a shipped order." Ja noita tilauksia on kuitenkin tuolla kuusi kappaletta

Laitoin asiakaspalveluun viestiä, ja sain vastauksen, että arvostellakseni tuote, minun täytyy tilata se ensin. Huoh. Laitoin saman viestin uudestaan, mutta vielä enemmän rautalangasta väännettynä. Ei ole vastausta kuulunut..

• arvosteluja

Onpa kumma. Kokeilin niin itselläni onnistui aivan moitteetta..

• iherb_shoppailija

Kyllä minullakin onnistui hyvin tuotearvostelu profiilissa

• einimeäni__

Hei! Kun kirjoittaa tuonne iherbbiin tuotearvosteluja niin eihän siellä näy henkilötietoja?

• ei-näy

Siellä näkyy iHerb-nimimerkkisi, mikä oletuksena taitaa olla jokin numerosarja. Voit tarkistaa ja muuttaa sen My iHerb Page-sivulla.

• einimeäni

Laitetaanko se nimimerkki siihen kohtaan jossa on se numerosarja?

• einimeäni

Missä kohtaa tuolla My iHerb Page-sivulla voin laittaa niin että muut eivät näe alennnuskoodia?

• einimeäni

Sain laitettua uuden nimimerkin ja että iherb-alennuskoodi ei näy

• ei-näy

Hyvä kun onnistui :)

• einimeäni

Kiitos vinkeistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe