Arvostelujen kirjoittaminen iHerbiin?

ihmettelijä987

Osaisiko joku neuvoa, mitä täytyy tehdä, että saisin kirjoitettua tilaamistani tuotteista arvioita?

Tilasin ensimmäisen kerran noin puoli vuotta sitten, ja sen jälkeen olen useamman tilauksen tehnyt, mutta arvostelujen kirjoittaminen ei onnistu. Kun painan"kirjoita arvio" kohtaa, saan vain ilmoituksen, että minun täytyy tilata tuote voidakseni kirjoittaa arvostelun, vaikka nimenomaan niitä tilaushistoriastani löytyviä tuotteita yritän arvioida. Enkö nyt vain tajua jotain?

12

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvosteluja

Ootko yrittänyt arvostella aivan 100% varmasti tilaamiasi tuotteita? Tuolla kun on niin paljon eri pakkauskokoja ja vahvuuksia.

Mene Order history-sivulle ja klikkaile sieltä tilattujen tuotteiden kohdalta niin pitäisi kyllä onnistua...

• ohjeet1

Profiiilissa my info>My Products & Reviews , tuolla näkee tuotteet joita on tilannut ja voi arvostella tuotteet.

• ihmettelijä987

Nimenomaan sieltä tilaushistorian linkkien kautta olen tuotteet avannut, että ovat varmasti oikeita. Ja useampaan kertaan ja kaikki tilaamani tuotteet olen kokeillut läpi. Kun menen tuonne My Products & Reviews -kohtaan, siellä lukee "In order to write a review, you must have a shipped order." Ja noita tilauksia on kuitenkin tuolla kuusi kappaletta

Laitoin asiakaspalveluun viestiä, ja sain vastauksen, että arvostellakseni tuote, minun täytyy tilata se ensin. Huoh. Laitoin saman viestin uudestaan, mutta vielä enemmän rautalangasta väännettynä. Ei ole vastausta kuulunut..

• arvosteluja

Onpa kumma. Kokeilin niin itselläni onnistui aivan moitteetta..

• iherb_shoppailija

Kyllä minullakin onnistui hyvin tuotearvostelu profiilissa

• einimeäni__

Hei! Kun kirjoittaa tuonne iherbbiin tuotearvosteluja niin eihän siellä näy henkilötietoja?

• ei-näy

Siellä näkyy iHerb-nimimerkkisi, mikä oletuksena taitaa olla jokin numerosarja. Voit tarkistaa ja muuttaa sen My iHerb Page-sivulla.

• einimeäni

Laitetaanko se nimimerkki siihen kohtaan jossa on se numerosarja?

• einimeäni

Missä kohtaa tuolla My iHerb Page-sivulla voin laittaa niin että muut eivät näe alennnuskoodia?

• einimeäni

Sain laitettua uuden nimimerkin ja että iherb-alennuskoodi ei näy

• ei-näy

Hyvä kun onnistui :)

• einimeäni

Kiitos vinkeistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe