pituutta pois!?

jättiläinenkö

Olen kuullut paljon näistä kosmeettisista leikkauksista, joissa sääriluu katkaistaan ja luudutetaan pidemmäksi. Onkohan tämän tapaista leikkausta mahdollista tehdä toisin päin, eli lyhentää itseä? Olen siksi kiinnostunut asiasta, koska olen nuori nainen ja 177cm pitkä, enkä pidä siitä että olen näin epänormaalin mittainen.. olen jo kauan miettinyt miten piilottaisin pituuteni, esim. Istun ja olen kyykyssä tai nojailen aina ystävien seurassa niin usein kuin mahdollista, seison ja kävelen vähän kumarassa, nojailen paljon ettei tarvisi seisoa suorassa ja kuljen leuka alhaalla kumarassa epäitsevarmana, koska en yhtään pidä itsestäni, etenkään piruudestani. Ja kyse ei ole mistään muusta kuin vain pituudesta ja sen tuomasta suhteelkusuudesta suuruudesta yleensäkin (olen siis 177cm ja 71kg) koska tietysti oken muutenkin kookkaampi kuin 155cm ystäväni, esim nyrkkini, pääni yms ovat isompia, enkä silti siis ole lihava vaan hyväkuntoinen ja lihaksikas, yleisurheilun ohjaaja.. olen vain niin kyllästynyt olemaan iso, että harkitsen jo vakavasti tekeväni itselleni jotain, esim. hyppääväni katolta tai juoksevani auton eteen että joutuisin pyörätuoliin, koska en jaksa enää koukistella ja kyykisteklä, vaan haluan vain olla.. ja vaikka se hullulta kuullostaakin, niin henkisesti saattaisin voida pyörätuolissa paremmin kuin näin kävelykykyisenä.

7

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jättiläinenkö

Onko siis tällaisia lyhennysleikkauksia olemassa ja mitähän ne maksaisivat, vai eikö muu auta kuin heittäytyäauton eteen?

• Auttava

Ihan pakko olla taas jonkun sairaan teinin provo!!!

Ja ellei olisi... niin hanki nyt hyvä ihminen apua psykiatrian osastolta, ne osaa siellä 'lyhentää' sinua oikein

• Turhaa_haaveilua

Et ole jättiläinen, kuljet vain "hukkapätkien" joukossa. Nykyisin nuoret naiset ovat vanhoja pidempiä, 177 cm ei ole mikään poikkeuksellisen suuri pituus. Jopa yli 180 cm pitkiä naisia on entistä enemmän. Olen itse suurta ikäluokkaa ja mm. työkaverini kanssa olemme yhtä pitkiä naisia. Omassa ikäluokassamme olemme selvästi pidempiä, mutta eipä ole haitannut elämää. Olet vieläpä normaalipainoinen, joten oikaise "ruotosi" ja elä ylpeänä pituudestasi. Sinua lyhyemmät hakkujat ovat vain kateellisia kun viet pitkät miehet heidän nenän edestään.

• senttejäon

Tervetuloa Fb:n " Pitkät naiset" ryhmään. Siellä meitä upeita naisia on paljon, ole ylpeä itsestäsi!

• keskipituus

Suomalaisen naisen keskipituus on 166cm

• TurhiaMurehdit

Onko 177cm nainen muka PITKÄ?! Tuolla pituudella menestyy niin missi, kuin mallimaailmassakin, samoten yritysmaailmassa & politiikassa pärjää mainiosti - miehet jotenkin jännästi kunnioittaa pitkiä naisia!

• Samanmittainen

Kun aloittaja on vieläpä nuori, hän on todennäköisesti omassa ikäluokassaan keskimittainen. Paljon pidempiäkin nuoria naisia on entistä enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8470
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2378
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1822
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1717
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      20
      1138
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe