Samsung Trend, S2 ja S4 Mini -puhelimissa on ilmaantunut kumma ongelma. Kun puhut puhelua puhelin korvassa ja ruutu pimeänä niin yhtäkkiä WLAN ja Bluetooth menevät päälle. Kyseessä siis eri Android-versiot puhelimissa(ei siis päivitysbugi) ja vika ilmaantunut lähiaikoina kaikkiin puhelimiin. Eivät ole olleet samassa laturissa tai tietokoneessa ym. laitteissa kiinni(ei siis samasta lähteestä haitaketta ym.) ja eri Google-tilit. Ongelma ilmaantunut siis suunnilleen samoihin aikoihin kaikkiin kolmeen puhelimeen, jotka eri henkilön käytössä. Muilla samoja ongelmia?
WLAN ja Bluetooth päälle kesken puhelun
10
2096
Vastaukset
Palauta siihen tehdasasetukset.
- verkkomeneepäälle
Siis niihin kaikkeen kolmeen puhelimeen? Kiinnostaa tietää, onko tätä liikkeellä myös laajemmin, että Android-puhelimien WLAN ja Bluetooth menee itsestään päälle puhelujen aikana. Aika sattumaa että kolme erimallista Samsungin puhelinta, joissa eri Android-versiot tekee samaa kolmen eri henkilön puhelimissa muutaman viikon sisällä useita kertoja.
verkkomeneepäälle kirjoitti:
Siis niihin kaikkeen kolmeen puhelimeen? Kiinnostaa tietää, onko tätä liikkeellä myös laajemmin, että Android-puhelimien WLAN ja Bluetooth menee itsestään päälle puhelujen aikana. Aika sattumaa että kolme erimallista Samsungin puhelinta, joissa eri Android-versiot tekee samaa kolmen eri henkilön puhelimissa muutaman viikon sisällä useita kertoja.
Tällaista ongelmaa ei ole laajemmin ainakaan itse en ole törmännyt tähän missään Android malleissani ja näitä on ollut Samsung, LG, Asus, One Plus.
- verkkomeneepäälle
Sehän tässä ihmetyttää kun kolmessa puhelimessa sama toiminnallisuus.
- mitäkivaalöytyisikään
verkkomeneepäälle kirjoitti:
Sehän tässä ihmetyttää kun kolmessa puhelimessa sama toiminnallisuus.
Kiinnostaisiko Suomen kyberturvallisuuskeskusta tarkistaa puhelimet???
- Henniina86
Mun android puhelimes sama ongelma. En suosittele kenellekkään Samsungin puhelimia,
- 654321
Mulla kanssa ehdotti bluetoothin päälle laittoa kesken puhelun (huomasin puhelun jälkeen että oli ikkuna käynnistä/peruuta bluetooth päällä). Puhelin samsung S3(3G) 4.3 android versiolla. Läppäkansi oli puhelun aikana päällä joten ei ole mitään näppäimiäkään voinut vahingossa painaa. Ei ole koskaan aiemmin vastaavaa tehnyt, enkä ole puhelinta pitkään aikaan päivittänyt (ei ole ollut uusia päivityksiä).
- 9876543210
Mulla kans menee välissä itekseen päälle.Ja tullu sitten kysymys että lähettääkö se jotakin johonki suuntaan?
- asetuksetpielessä
9876543210 kirjoitti:
Mulla kans menee välissä itekseen päälle.Ja tullu sitten kysymys että lähettääkö se jotakin johonki suuntaan?
Asetus pielessä jossain.
- jonso82
Mun samsung galaxy note 4 tekee samaa, lisänä vielä menee sähköpostiin, laittaa lentotilaa, älä häiritse -tilaa päälle jne. Lisäksi pätkii puheluita (vai liittymä?) Ja myös jotenkin oudosti jos puhun henkilön x kanssa, puhelin yrittää samaan aikaa soittaa päällekkäin toista puhelua henkilölle x.
Kaiken huipuksi se puhelu oikeasti siis näkyy vastapuolella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711470Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211444Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.761153Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771134Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211086Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051054En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 76909