En ole viitsinyt mennä enää pitkiin aikoihin kerhoiltoihin, kun piiri pieni pyörii ns. elektroniikan ihmemiesten piirissä. Sivulliseksi siellä tunsi itsensä, vaikka lisenssi on ollut hallussa 35 vuotta. Toista oli -80 luvulla. Puheenjohtajien tarvnnut osoittaa itseriittoisuuttaan. Kaikki hamit ja siksi aikovat olivat samalla kastissa. Nyttemmin kerhotilat ovat tuuliajolla jossain epäsiistissä keittokomerossa ja ulko-ovikin lukossa. Kivellä heitteleminen kerhon kerroksen ikkunaan ei tuota tulosta. Siis sinne halutaan vaan valioporukka sisään tiettynä kellonaikana.
Oulunkin kerhoillat ovat kertellisoituneet
4
307
Vastaukset
- CDR
http://bit.ly/OBECjm
Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi. - hmxrolertyu
Taisi Heikki ääässss olla jo tuolloin tappina reiässä.
Äänestäkää se pois seuraavassa kokouksessa. - saworulez
OH4AC on myös neuvostoajan meininkiin lukkiutunut kerho. Homeelle haisevat vanhat äijät jurottavat pölyisten putkiradioisen seassa. Yäk.
- pääsiäiäispukki
Tämähän on ihan sanasta sanaan kopio Turun kerhoa käsittelevästä kitinästä. Mikä botti näitä oikein generoi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282222- 371619
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510