Mistä löytää? Siis ihan kokovalkoinen, ei mitään kuvioita tms
Valkoinen muovimatto kotiin
muavis
2
149
Vastaukset
- oma_apu
Sinnikkäästi läpi kaikki paikalliset marketit ja pikkuliikkeet.
Viimeisenä keinona hanki valkoista muovia (muovikasseja ym.), mene mattoasemalle ja tee itse. - NäinMeillä
Meillä tehtiin niin että kun vitivalkoista muovimattoja ei löytynyt niin ostettiin sitten vain vaalean harmaa matto. Tämä matto sitten spray maalattiin valkoiseksi. Vedettiin vIelä kolme kerrosta venelakkaa päälle. Näyttää ihan valkoiselta muovimatolta joten toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231156
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2581001Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15879- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33772