Oon nyt lukenu nuo Stephenie Meyerin twilight kirjat (ja kattonu myös elokuvat) ja tossa mietiskelin et oisko semmosia aika samanlaisia fantasia kirjoja tai elokuvia.
Hyviä vampyyri kirjoja/kirja sarjoja??
4
131
Vastaukset
Voisit ehkä kokeilla Charlaine Harrisin Sookieita. Sookiet on ainakin minun lähkirjastossani kauhussa. Samaten kuin Deborah Harknessin romaania Lumottu, joka löytyy fantasian puolelta.
- Aautts
Yön talot on myös hyviä! Ne on kyl vähä erilaisii vampyyreitä kun esim. twilightissa :)
- Ashaman
Harrisin Sookie Stackhouset on hyviä. Myös J.R Wardin black dagger brotherhood sarja vaikuttaa ensimmäisen kirjan perusteella luettavalta..
- Migitte
Darren Shan-kirjat ovat mielestäni todella hyviä.
Osia on 12, kirjat ovat n.300-400 sivun mittaisia ja huumoria löytyy.
Sarjasta löytyy myös nopeammin luettava mangaversio, jos itse kirjan lukeminen ei innosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830