Oon nyt lukenu nuo Stephenie Meyerin twilight kirjat (ja kattonu myös elokuvat) ja tossa mietiskelin et oisko semmosia aika samanlaisia fantasia kirjoja tai elokuvia.
Hyviä vampyyri kirjoja/kirja sarjoja??
4
125
Vastaukset
Voisit ehkä kokeilla Charlaine Harrisin Sookieita. Sookiet on ainakin minun lähkirjastossani kauhussa. Samaten kuin Deborah Harknessin romaania Lumottu, joka löytyy fantasian puolelta.
- Aautts
Yön talot on myös hyviä! Ne on kyl vähä erilaisii vampyyreitä kun esim. twilightissa :)
- Ashaman
Harrisin Sookie Stackhouset on hyviä. Myös J.R Wardin black dagger brotherhood sarja vaikuttaa ensimmäisen kirjan perusteella luettavalta..
- Migitte
Darren Shan-kirjat ovat mielestäni todella hyviä.
Osia on 12, kirjat ovat n.300-400 sivun mittaisia ja huumoria löytyy.
Sarjasta löytyy myös nopeammin luettava mangaversio, jos itse kirjan lukeminen ei innosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066