Olen ostamassa kerrostalo kaksiota jossa on kylpyhuoneessa lattialämmitys. Haluaisin tietää että kuinka kalliiksi tulee kuukaudessa tuo lämmitys kun kylppäri on noin 6-8 neliötä kooltaan? Sitten että kuinka lämpimänä se täytyy pitää ettei tule kosteus vaurioita kun lattia on laatoitettu. Kiitos jo etukäteen asiasta tietävälle vastaajalle.
Kylpyhuoneen lattialämmitys
5
<50
Vastaukset
- sähkölämmittä
ei tuu maksaan kuin muutaman euron kk 19 c pidät lämmityksen sähkölaskussa näkyy kysy viellä sähkölaitokselta kerro missä asut saat varman vastaksen
- 214124
Kyllähän se lattialämmitys nostaa sähkönkulutusta jonkin verran.
- paljonko
Asun Oulussa.
Jos kytketty vesiputkistoilla kaukolämpöön . ei kallis. Sähköllä vastuksen vattimäärästä - kallis. Monessa saunallisessa huoneistoissa on em tilojen sähkötoiminto pois päältä kalleuden takia. Sitten homevaurio vaara.
- tiatoo
Lattialämmitystä voi pitää päällä vain kylpyhuoneen käytön jälkeen. Kesällä käyttö on turhaa. Silloin kulut eivät ole suuret.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899