Välimeren risteilyllä yhden päivän pysähtymiskohde Napoli. Mitä valita ohjelmaksi? Toinen poikani toivoo näkevänsä Vesuviuksen, toinen Pompeijin. Itseäni kiinnostaisi myös ihan nähdä kaunista kaupunkia itseään. Vai onko se Sorrento, joka on todella kaunis? Kuinka pitkällä se on? Mitä kaikkea voi yhden päivän (ikävä kyllä) paikkojen läpijuoksuun saada mahtumaan?
Vain päiväretki Napoliin
2
831
Vastaukset
- jgjgfjhgj
Jos on vain päivä aikaa, niin kävisin Pompeijissa. Sieltä näkee Vesuviuksenkin, jos Vesuviuksen näkeminen ei nyt tarkoita kraatterin reunalla käyntiä.
Sorrento on ihan kiva pikkukaupunki, mutta ei varsinaisesti mikään maailmanluokan nähtävyys niikuin Pompeiji. - Olly
Samoilla linjoilla olen, Pompeiji on todella näkemisen arvoinen. Alue on iso, pelkkään läpijuoksuun menee helposti pari tuntia. Ja jos on lämmin päivä, Pompeijissa on kuuma. Junalla Napolista Pompeijiin kestää puolisen tuntia, Vesuvius näkyy vieressä lähes koko matkan.
Tai jos oikein pää punaisena haluaa läpijuosta, niin Napolista junalla Pompeijiin, sieltä junalla Sorrentoon, sieltä bussiretkelle Amalfin rannikon (upeat maisemat!) kautta Salernoon, ja junalla takaisin Napoliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079