Välimeren risteilyllä yhden päivän pysähtymiskohde Napoli. Mitä valita ohjelmaksi? Toinen poikani toivoo näkevänsä Vesuviuksen, toinen Pompeijin. Itseäni kiinnostaisi myös ihan nähdä kaunista kaupunkia itseään. Vai onko se Sorrento, joka on todella kaunis? Kuinka pitkällä se on? Mitä kaikkea voi yhden päivän (ikävä kyllä) paikkojen läpijuoksuun saada mahtumaan?
Vain päiväretki Napoliin
2
969
Vastaukset
- jgjgfjhgj
Jos on vain päivä aikaa, niin kävisin Pompeijissa. Sieltä näkee Vesuviuksenkin, jos Vesuviuksen näkeminen ei nyt tarkoita kraatterin reunalla käyntiä.
Sorrento on ihan kiva pikkukaupunki, mutta ei varsinaisesti mikään maailmanluokan nähtävyys niikuin Pompeiji. - Olly
Samoilla linjoilla olen, Pompeiji on todella näkemisen arvoinen. Alue on iso, pelkkään läpijuoksuun menee helposti pari tuntia. Ja jos on lämmin päivä, Pompeijissa on kuuma. Junalla Napolista Pompeijiin kestää puolisen tuntia, Vesuvius näkyy vieressä lähes koko matkan.
Tai jos oikein pää punaisena haluaa läpijuosta, niin Napolista junalla Pompeijiin, sieltä junalla Sorrentoon, sieltä bussiretkelle Amalfin rannikon (upeat maisemat!) kautta Salernoon, ja junalla takaisin Napoliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1992280Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32099Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171837- 941600
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831475Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996