Lenovo IdeaPad Z50-70

nimetloppuneet

Onko hintansa arvoinen 699 e tarjouksessa?

Lenovo IdeaPad Z50-70 15.6" multimediakannettava, jossa Full HD -näyttö ja stereokaiuttimet Dolby Home Theater -äänellä.
•Intel Core i7-4510U prosessori
•Nvidia GT 840M / 4 GB
•8 GB RAM, 1 TB kiintolevy 8 GB cache

5

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsafdsa

Ei kai se hullumpi ole. Itse en ottaisi läppäriin erillistä näytönohjainta, koska kuluttavat akkua ja aiheuttavat lämpenemistä. Lisäksi ahtaassa tilassa läppäreissä ne tuppaavat olemaan yksi helpoimmin hajoamista osista. Pelikäyttöön läppäreistä ei kuitenkaan ole, joten integroitu on läppäreissä paras vaihtoehto. Ssd levy sen sijaan olisi läppäreissä erinomainen juttu, mutta valmistajat haluavat usein pantava niitä vain kalleimpia malleihin. Tappiohjain tuossa ei taida olla. Se on paras Hiiren korvike ja löytyy paremmista Lenovoista. Mutta kyllä tuo perus-markettiläppäriksi on ihan käypä. Kunnon läppärit maksavat yli tonnin. Itse suosisin pöytäkonetta kestävyyden, suorituskyvyn, uudelleenkäytettävien osien ja sen takia että pöytäkone on jatkossa edullisempi, mutta jokainen tekee niinkuin tahtoo.

Läppäristä kun hapera hopeatinakolvaus murtuu, näytön lattakaapelin johdin kuluu poikki tai jokin muu läppärillä tyypillinen vika, niin siinä on 700e romurautaa.

• Pelaamiseen erillinen näyttis on parempi kuin sisäänrakennettu. Muutoin ei välttämättä. Läppäreillä pystyy hyvin pelaamaan mutta sitävarten ei aivan halpa riitä tehojen vuoksi.

• nimetloppuneet

Kiitos vastauksista.Itse olen pöytäkone-ihminen ja läppäri on vaan pakollinen riesa ollut työelämässä.
      En oikeastaan pelaile paljon,mutta näytöllä pitäisi saada pyörimään muutamia jalkapallomatseja,3-5, yhtä aikaa.Tuuppaa nykyinen 3 v vanha höyryämään täysillä jos paria-kolmea peliä seuraa yht´aikaa,varsinkin Firefoxin kautta.
      Samoin nykyään on selvästi lisääntynyt varsinkin joidenkin lehtien sivujen aukaisu ja esimerkiksi vertaa.fi sivu samoin.Näytöllä pyörii ympyrä pitkään ja kaikki toiminta jumiin ehkä minuutiksi pariksi.Uusi ilmiö minulle.Nettiyhteys sinänsä on hyvä.

• fdsafdsa

"Tuuppaa nykyinen 3 v vanha höyryämään täysillä jos paria-kolmea peliä seuraa yht´aikaa,varsinkin Firefoxin kautta.

Samoin nykyään on selvästi lisääntynyt varsinkin joidenkin lehtien sivujen aukaisu ja esimerkiksi vertaa.fi sivu samoin.Näytöllä pyörii ympyrä pitkään ja kaikki toiminta jumiin"

Saat todennäköisimmin vanhan koneen toimimaan uudenveroisesti tekemällä järjestelmänpalautuksen, jossa nykyinen kertomasi perusteella sekaisin oleva kovalevyn sisältö korvautuu sillä tilalla, missä kone oli kun ostit sen. Toki voit itsekin manuaalisesti asentaa käyttöjärjestelmän ja ajurit, jolloin saadaan paras lopputulos, mutta se voi olla haastavaa jos et ole moista ennen tehnyt.

Tietokoneet eivät hidastu vanhetessaan, ainoastaan niiden ohjemisto voi mennä sekaisin ja kone hidastua. En lähtisi noin uutta läppäriä uusimaan hidastumisen takia, koska sen voi helposti korjata. Muista kuitenkin että jos palautat läppärin alkutilaan, niin kaikki omat tiedostosi katoavat sieltä, joten ota ne ensin talteen läppärin ulkopuolelle. Toinen mikä voi auttaa, on prosessori/näytönohjaintuulettimen puhdistaminen.

• vanhentunut_kone

Tuossa aloitusviestin koneessa saisi olla enemmänkin hinnanalennusta, se on kuitenkin 1½ vuotta vanha malli ja siinä on vanhentunut prossu. Reilu satanen tuohon tarjoushintaan lisää, niin saa jo Lenovon vastaavan uuden mallin i7-5500U prossulla ja muuten aika samoilla tai paremmilla spekseillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2608
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      26
      2352
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      13
      1662
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1397
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1349
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      93
      1280
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1143
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1086
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1073
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      58
      967
    Aihe