Hei olen 16-vuotias tyttö Helsingin Vuosaaresta. Etsin lastenhoitotyötä, joka ajoittuisi pääosin viikonlopuille ja lomille esim kesälomalle. Sekä mahdollisimman lähelle vuosaarta ja sen lähiympäristöä mutta myös matkustaminen mm helsingin keskustaan on mahdollista.
Minulla on kokemusta päiväkodeista(olen ollut tet-harjoittelussa ja vapaaehtoisesti),perhepöivähoidosta(äitini on ollut perhepäivähoitajana jolloin olen avustanut lastenhoidossa) sekä olen vahtinut sukulaislapsia ja käynyt muutamien perheiden luona vahtimassa lapsia.
Viidyn ja tulen erittäin hyvin toimeen pienten lasten kanssa. Tykkään puuhastella lasten kanssa vähän kaikenlaista riippuen toki lasten iästä. Ulkoilua, pelaamista ja kaikkea mistä lapset mistä lapset nyt ikinä pitävätkään.
Minulta onnistuu myös kotihommat. Olen hyvin siisti ja järjestelmällinen.
Jos mieleesi heräsi joitain kysymyksiä vastaan mielelläni. :)
Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse:
[email protected]
Lastenvahti helsingissä
Lastenvahtiiii
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?804998- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840