Apua miten voin lintsata koulusta?

AuttakaaIhmiset

Tiiän ettei oo mitään järkeä lintsata mut mun ainoo kaveri on kipeenä ja enkä mielellään menis yksin uuteen kouluun (en vielkää oo oppinu niit luokkia..) ja pitäis esitelmäkin pitää..
(Jonka tietenkin unohin ja sielä se repussa oottaa et tekisin sitä)
Vanhemmat valvoo myöhään, omassa huoneessa kaks siskoa valmiina valittaa jos saa tietää et lintsaan.. OLKAA ARMOLLISIA HYVÄT IHMISET JA KERTOKAA NOPEESTI MITEN VAIK VOIN SAIRASTUU YÖN AIKANA D:
Mua siis oikeesti ahdistaa koulu ja kaikki sosiaaliset tilanteet puoli tuntemattomien tyyppien kanssa.. Ja inhoon meiän melkein kaikkia opettajiakin :/
Vastatkaa nopee :'O

19

567

Vastaukset

• Lähde normaalisti aamulla ja mene jonnekin muutamaksi tunniksi hengailemaan. Testattu ja toimii.

• En oikei voi kun aamulla pitää eka mennä taksilla ja sitten vielä linkillä sinne kouluu :/

• AuttakaaIhmiset kirjoitti:

En oikei voi kun aamulla pitää eka mennä taksilla ja sitten vielä linkillä sinne kouluu :/

No sitten voit kokeilla kääriä tupakka kahvinpuruista ja poltat sen. Kuume todennäköisesti nousee. Jos ei niin polta muutama.

• Joskus pitää vain keestää se jälki-istunnon/lintsaamisen häpeä. Tai sitten voit yrittää päästä eroon siitä että olet nössö ja mennä sinne vitun kouluun.

• Kuule leikit vaa et maha on kipee :D tai jtn muuta. Mäkin olen tahtonut joskus olla ja meni läpi :D.

• Mä lintsasin aika paljo viime vuonnaxD Mullaki on aika vähän kavereita koulus ja sit ku ainoot kaverit ei tullu kouluu nii oli vähä tylsää.
    Mutta nää on toiminu mulla:
    Itke nii kauan että äiti antaa luvan poissaoloon. Toiminu joka kerta!

Esitä vaa et on kauheen huono olo.

Kuumemittari lamppuun. Laita kuumemittari lampun lähelle ja oota että nousee haluttu lämpltila. Nousee tosi helposti!

• Ja tietty jos meet takil nii esitä että nukuit pommii nii et ehi taksii

• kaikista järkevin tapa lintsata on se et esittää vaa kipeet. jos sun vanhemmat haluu jotai ns todisteitaki nii sit just kuumemittari lamppuun ta hanan alle vähäks aikaa :D toimii.

• et voi lintsata loputtomiin, joskus sen on loputtava.

• ite teen esim sillee et meen kouluu tunniks tai pariks sit lähen himaa ku on "huono olo" tai sit vaa sanon aamul et o huono olo ja et esim oksensin yöl jne.

• fortnite jonne

• V*tun nössö.

• Herää vidun huorrra

• Itellä ainaki toiminu se että päähän, mahaan tai kurkkuun sattuu. Ja jos sanoo että päähän sattuu nii voi kans sanoo että ei pystyis keskittyy mihinkään esim: kuuntelemaan tunnilla ku pää on niin kipee.

• Hyppää katolta :D

• Syö appelsiinin kuoria se isontaa kuumetta 38 asteeseen

• Vahvista itsetuntoasi. Alat pikkuhiljaa pitämään koulussa käymisestä.

• nnever kuka enää nykyään tykkää koulussa käymisestä

• Ei auta mulla ne sanoo et koikele uudestaa siinä kiitten eestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.