Okei varautukaa pitkään stooriin :D. Elikkäs olin viime ke-la välisenä aikana parin frendini kanssa tallinnassa viettämässä aikaa jne. Tallinnassa sitten yks ehkä vuoden nuorempi tyttö ja minä törmättiin ihan kunnolla (kumpikaan kattonu eteensä). Jäin auttamaan häntä keräilemään laukusta pudonneita tavaroita ja kiitokseksi sain niin kauniin hymyn ja ne sen silmätki ja kaikki oli niin upeeta. Asia jäi harmittamaan siinä mielessä että luulin etten näkis sitä tyttöö enää. No lauantaina lähettiin jätkien kaa takas satamaan ja laivalla kohti stadia. About puoles välis matkaa sanoin frendeille et käyn hakee jtn juotavaa sil välin ku ne meni röökille tai jtn. Siin juomii venailles mua vetäs hihasta joku ja se joku oli se tyttö. Siit sit homma eteni nii et kaverit sai jäädä loppu matkaks kahestaa ja mä jäin sit tän tytön kanssa. Mitään pettämistä ei tapahtunu, enemmänki vaa tutustuttii toisiimme ja meil oli kyl nii hauskaa. Lopult tyttö pyys numeroo ja tottakai annoin. Ollaan tän jälkee juteltu joka påivä. Mitä mun tulis tehdä? Mä oon siis 18v kundi ja seurustelen siis erään toisen tytön kanssa (jo 2vuotta). Kuitenkin nyt en pysty ajattelemaan kuin vaan koko ajan tätä virolaista tyttöä.
Ihastunut toiseen
Pitäisköerota
1
65
Vastaukset
jos sulla menee muuten hyvin tyttöystäväs kanssa ja rakastat sitä? nii en ite välttämättä jättäis
sitä virolaisen ihastuksen takia joka asuu toisessa maassa? tää näyttäis olevan niitä järki päähän juttuja. tottakai se vois muuttaa suomeen tai sä sinne jne...mutta siitäki tulis pitkä ja ehkä kivinen tie ja kaukosuhteet nyt on mitä on...olisko teistä pariksi? faktat on faktoja mutta loppujen lopuksi kaikki on mahollista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517