Mistä sais tai onko ees olemassa...? En ole ainakaa itse netistä löytänyt.
Eli siis etsinnässä soitin mikä mahtuis taskuun ja siihen langattomat nappikuulokkeet..siis kaksi ihan erillistä nappikuuloketta minkä välillä ei mene johtoa tms..
Langattomat kuulokkeet
5
110
Vastaukset
- Fatima500
Voi pyhä yksinkertaisuus?Ota yhteyttä alanliikkeeseen johonkin suurempaan,nappikuulokkeista en tiedä mutta vaihtoehtoisena kevyet sankakuulokkeet(Bluetooth).Esimerkiksi toimi näin hanki pieninäyttöinen TABLETTI 4-7 TUUMAA jolla voit selata musiikkia, sitä en tiedä löytyykö nappikuulokkeita mutta SANKAKUULOKKEITA LÖYTYY HYVINKIN KEVYITÄ. Että näillä eväillä.
- ratiotöihin
No heitin nyt eka kyssärin tänne eka ennen ku olen liikkeisiin yhteydessä.Ajattelin että joku ois tienny ja heittäny vaikka linkin johonkin tuotteeseen. Ite pläräsin nettiä hiukan enkä löytänyt etsimääni. Eli maksimissaan noin kännykän kokoinen sais olla se soitin missä radio ja muistia mihin ite laittaa omaa mieli musaa..tabletti liian iso..ei mahdu taskuun.. ja kaksi täysin erillistä täysin johdotonta nappikuuloketta.. ideana huomaamattomuus.. korvat peittää kuulosuojaimet.. Niin ja radiokuulosuojaimet ei kelpaa koska ne kiellettiin meillä.
- peztcu
Itse ainakin etsin juuri tuollaisia, mutta noiden hinta on aivan hirvittävä! Myydäänköhän jossain halvemmalla vai ovatko nuo ainutlaatuisia?
- MarttiOBE
Vinkkinä, tuolta löytyy esim. Bluedion langattomat sopuhintaan 12.99 € (postikuluineen)
http://samahalvemmalla.webnode.com/elektroniikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850