Mistä sais tai onko ees olemassa...? En ole ainakaa itse netistä löytänyt.
Eli siis etsinnässä soitin mikä mahtuis taskuun ja siihen langattomat nappikuulokkeet..siis kaksi ihan erillistä nappikuuloketta minkä välillä ei mene johtoa tms..
Langattomat kuulokkeet
5
135
Vastaukset
- Fatima500
Voi pyhä yksinkertaisuus?Ota yhteyttä alanliikkeeseen johonkin suurempaan,nappikuulokkeista en tiedä mutta vaihtoehtoisena kevyet sankakuulokkeet(Bluetooth).Esimerkiksi toimi näin hanki pieninäyttöinen TABLETTI 4-7 TUUMAA jolla voit selata musiikkia, sitä en tiedä löytyykö nappikuulokkeita mutta SANKAKUULOKKEITA LÖYTYY HYVINKIN KEVYITÄ. Että näillä eväillä.
- ratiotöihin
No heitin nyt eka kyssärin tänne eka ennen ku olen liikkeisiin yhteydessä.Ajattelin että joku ois tienny ja heittäny vaikka linkin johonkin tuotteeseen. Ite pläräsin nettiä hiukan enkä löytänyt etsimääni. Eli maksimissaan noin kännykän kokoinen sais olla se soitin missä radio ja muistia mihin ite laittaa omaa mieli musaa..tabletti liian iso..ei mahdu taskuun.. ja kaksi täysin erillistä täysin johdotonta nappikuuloketta.. ideana huomaamattomuus.. korvat peittää kuulosuojaimet.. Niin ja radiokuulosuojaimet ei kelpaa koska ne kiellettiin meillä.
- peztcu
Itse ainakin etsin juuri tuollaisia, mutta noiden hinta on aivan hirvittävä! Myydäänköhän jossain halvemmalla vai ovatko nuo ainutlaatuisia?
- MarttiOBE
Vinkkinä, tuolta löytyy esim. Bluedion langattomat sopuhintaan 12.99 € (postikuluineen)
http://samahalvemmalla.webnode.com/elektroniikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993