lopen vuokraasunnot

wankkuri

meitä asuu monia näissä asunnoissa,mutta kukaan ei uskalla valittaa kunnoista, koska me ollaan toisen luokan kansalaisiaisia kun asukas pyytää jotain korjattavaa niin kestää kauan ja asukkaille tulee kokoajan uusia sääntöjä.nyt on homeongelmaa ja astmaa

21

1226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiuhuuhuuhoh

lopen ghetto

• mulle-mulle

osta oma jos noin hirveetä on. ja rajoittaahan nuo säännöt yöllistä virike toimintaakin. ai niin "minä asun ja muut maksaa"

• okuli

taidat olla syntynyt kultalusikka suussa. sitten viellä alkukantainen loppilainen. no ei se mitään hyvä et sulla menee hyvin

• rrrtyyyyyy
        okuli kirjoitti:

taidat olla syntynyt kultalusikka suussa. sitten viellä alkukantainen loppilainen. no ei se mitään hyvä et sulla menee hyvin

No just. Niinhän se juu menee että elämässä ei voi muuten pärjätä ellei synny kultalusikka suussa, eikä omilla valinnoilla tai tekemisellä voi mihinkään mitään vaikuttaa.. **Ironiaa**

Olen samaa mieltä kuin "mulle-mulle" nimimerkki.

• hhbvhh

Jjjjj

• häätö-eessä

kerro lisää talon ongelmista meitä on monia täällä pelto saaressa jotka ovat harkinneet muuttoa lopelle. onko sielläkin hankalia naapureita vai mitä.

• ypöyksin

täällä on todella vaikeeta. isnnöisijä joku hitleri

• Surkee_paikka

Peltsikan vajokit oli aikoinaan joku puulaaki joukkue?Onko nykyään peltsikan daunit?

• äkkiäi

saako niitä tosiaan 100,e kk minäkin muutan sinne

• Kuntabisnes

Mitäs jos myytäisiin nämä purkukuntoiset homeläjät Kunta-asunnoille, mille kunnan pitää tietenkin taata tietty tuotto, oli asunnot asuttuja tai tyhjiä ja joka nostaisi vuokrat pilviin, mikä sitten tietäisi nousevia toimeentulotukimenoja?

• anti-home

mä muutan sinne jos ne noin halpoja on

• tullaan

maksaako kunta muutto rahaa me voitas muuttaa sinne

• kasvimaa

onks siä vapaita kämppiä meitä ei home haittaa ollaan sen verran pöllyssä koko aika jos naapurit ovat alan ihmisiä muutetaan pikinmiten kai kunta maksaa muuton y.m

• halpa-asunto

tuli häätö onko siä tilaa

• uusia-naapureita

frankki meinaa ottaa vapautuviin hki.ä häädettyjä somaleita. upeeta

• kunnanjohtaja1

Saatte häädön jokainen ja karvaranteet sekä hiekkaneekerit tulee teidän tilalle remontoituihin asuntoihin!

• allatin

Tuikontien Isis muuttaa Lopen kirkolle, joko ootte kuullu?

• Minne_vok

Minne avataan se tuleva vok lopelle?Tulee kuulemma helmikuun alussa jonnekin okt alueen lähelle? Uskaltaako pitää lapsia enää ulkona?Koska joku taas raiskataan?Apua!Muuta taatusti heti kun se tulee,meillä 3 alaikäistä tyttöä!!

• kierrätys

muuttakaa telttoihin tulee ihmisille tilaa

• edelläkävijäksi

loppihan vois vapauttaa kannapiksen kasvatuksen. kyllä tulijoita olis ja kauppa kävis

• vuokraperseellä

onks sun kunnossa vikaa mee lääkäriin tuskin isännöitsijä voi noissa vaivoissa auttaa vaikka parhaansa koittaa. kuka auttaisi totakin mummoa vittu vaivoissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      841
    Aihe