meitä asuu monia näissä asunnoissa,mutta kukaan ei uskalla valittaa kunnoista, koska me ollaan toisen luokan kansalaisiaisia kun asukas pyytää jotain korjattavaa niin kestää kauan ja asukkaille tulee kokoajan uusia sääntöjä.nyt on homeongelmaa ja astmaa
lopen vuokraasunnot
21
1226
Vastaukset
- jiuhuuhuuhoh
lopen ghetto
- mulle-mulle
osta oma jos noin hirveetä on. ja rajoittaahan nuo säännöt yöllistä virike toimintaakin. ai niin "minä asun ja muut maksaa"
- okuli
taidat olla syntynyt kultalusikka suussa. sitten viellä alkukantainen loppilainen. no ei se mitään hyvä et sulla menee hyvin
- rrrtyyyyyy
okuli kirjoitti:
taidat olla syntynyt kultalusikka suussa. sitten viellä alkukantainen loppilainen. no ei se mitään hyvä et sulla menee hyvin
No just. Niinhän se juu menee että elämässä ei voi muuten pärjätä ellei synny kultalusikka suussa, eikä omilla valinnoilla tai tekemisellä voi mihinkään mitään vaikuttaa.. **Ironiaa**
Olen samaa mieltä kuin "mulle-mulle" nimimerkki.
- hhbvhh
Jjjjj
- häätö-eessä
kerro lisää talon ongelmista meitä on monia täällä pelto saaressa jotka ovat harkinneet muuttoa lopelle. onko sielläkin hankalia naapureita vai mitä.
- ypöyksin
täällä on todella vaikeeta. isnnöisijä joku hitleri
- Surkee_paikka
Peltsikan vajokit oli aikoinaan joku puulaaki joukkue?Onko nykyään peltsikan daunit?
- äkkiäi
saako niitä tosiaan 100,e kk minäkin muutan sinne
- Kuntabisnes
Mitäs jos myytäisiin nämä purkukuntoiset homeläjät Kunta-asunnoille, mille kunnan pitää tietenkin taata tietty tuotto, oli asunnot asuttuja tai tyhjiä ja joka nostaisi vuokrat pilviin, mikä sitten tietäisi nousevia toimeentulotukimenoja?
- anti-home
mä muutan sinne jos ne noin halpoja on
- tullaan
maksaako kunta muutto rahaa me voitas muuttaa sinne
- kasvimaa
onks siä vapaita kämppiä meitä ei home haittaa ollaan sen verran pöllyssä koko aika jos naapurit ovat alan ihmisiä muutetaan pikinmiten kai kunta maksaa muuton y.m
- halpa-asunto
tuli häätö onko siä tilaa
- uusia-naapureita
frankki meinaa ottaa vapautuviin hki.ä häädettyjä somaleita. upeeta
- kunnanjohtaja1
Saatte häädön jokainen ja karvaranteet sekä hiekkaneekerit tulee teidän tilalle remontoituihin asuntoihin!
- allatin
Tuikontien Isis muuttaa Lopen kirkolle, joko ootte kuullu?
- Minne_vok
Minne avataan se tuleva vok lopelle?Tulee kuulemma helmikuun alussa jonnekin okt alueen lähelle? Uskaltaako pitää lapsia enää ulkona?Koska joku taas raiskataan?Apua!Muuta taatusti heti kun se tulee,meillä 3 alaikäistä tyttöä!!
- kierrätys
muuttakaa telttoihin tulee ihmisille tilaa
- edelläkävijäksi
loppihan vois vapauttaa kannapiksen kasvatuksen. kyllä tulijoita olis ja kauppa kävis
- vuokraperseellä
onks sun kunnossa vikaa mee lääkäriin tuskin isännöitsijä voi noissa vaivoissa auttaa vaikka parhaansa koittaa. kuka auttaisi totakin mummoa vittu vaivoissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841