komeita pyöriä

6

1718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiijii

      komeeta noissa sitten mahtaa olla ,onhan se tietysti niin että se on katsojan silmissä mutta mielestäni
      noissa ei ole mitään hienoa,ja voi veljet jos noita vielä täytyis ajaakkin ei tule kyllä kesää,itelläni kustomi jolla vielä pystyy ajamaan mutta noilla ei kovin pitkälle kyllä ajeta ,koristeeksi kyllä käy mutta on vaan tosi kallis koriste,taitais olla monelle parempi pysyä tässä maailmassa näissä asioissa.

      • Dorka

        Näähän näyttää ennemminkin joiltain "moottoripyörän" luurangoilta. Melkein rienausta käyttää sanaa moottoripyörä tässä yhteydessä. Hyi minua.


      • Jawamies
        Dorka kirjoitti:

        Näähän näyttää ennemminkin joiltain "moottoripyörän" luurangoilta. Melkein rienausta käyttää sanaa moottoripyörä tässä yhteydessä. Hyi minua.

        Kupletin juoni onkin siinä tv-sarjassa jossa nämä rakentelijat esiintyvät. Pappa-Paul välillä ärhentelee pojilleen. Sen NYFD:n pyörän rakentaminen oli hienoa katseltavaa, kaasari tilattiin muualta, sen tekeminen vei n. 3000 tuntia ( palopostimallinen kaasutin) Tottahan se on ettei näillä mennä sorateille, lienevät cruisailuun värkättyjä
        "apinakiikkuja"


      • mopotin
        Jawamies kirjoitti:

        Kupletin juoni onkin siinä tv-sarjassa jossa nämä rakentelijat esiintyvät. Pappa-Paul välillä ärhentelee pojilleen. Sen NYFD:n pyörän rakentaminen oli hienoa katseltavaa, kaasari tilattiin muualta, sen tekeminen vei n. 3000 tuntia ( palopostimallinen kaasutin) Tottahan se on ettei näillä mennä sorateille, lienevät cruisailuun värkättyjä
        "apinakiikkuja"

        Joo, onhan nuo melkoisia häkkyröitä, kun on ihan hirveesti stretsattu ja reikattu runkoo. On tosiaankin aika luurankomaisia hökötyksiä. No, makujahan on moneksi. Tykkään kyllä itse chopatuista pyöristä, mutta mieluummin maulla tehdyistä ja paljon kiinteämmän näköisistä, kuin nuo olivat. Näyttää siltä, että kun rahaa on tarpeeksi, niin maku huononee ja pyörät rakennetaan mahdollisimman kalliista osista, kunhan vain maksaa paljon ja on mitä ihmeellisemmän näköisiä, vaikkakin rumia.


    • tähäh?

      ,,,,voi muuta sanoa ku voi helvetti mitä virityksiä.

    • Jawamies

      Nämä jannut ovat olleet Discovery-kanavalla esillä.
      Heh, "Pappa" Teutul rähisee pojille aina kun jotain hänen mielestään on vinossa. Näistä on saatavana DVD-levyjäkin!!! Paul Teutul on mun lemppari!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe