komeita pyöriä

6

1648

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiijii

komeeta noissa sitten mahtaa olla ,onhan se tietysti niin että se on katsojan silmissä mutta mielestäni
      noissa ei ole mitään hienoa,ja voi veljet jos noita vielä täytyis ajaakkin ei tule kyllä kesää,itelläni kustomi jolla vielä pystyy ajamaan mutta noilla ei kovin pitkälle kyllä ajeta ,koristeeksi kyllä käy mutta on vaan tosi kallis koriste,taitais olla monelle parempi pysyä tässä maailmassa näissä asioissa.

• Dorka

Näähän näyttää ennemminkin joiltain "moottoripyörän" luurangoilta. Melkein rienausta käyttää sanaa moottoripyörä tässä yhteydessä. Hyi minua.

• Jawamies
        Dorka kirjoitti:

Näähän näyttää ennemminkin joiltain "moottoripyörän" luurangoilta. Melkein rienausta käyttää sanaa moottoripyörä tässä yhteydessä. Hyi minua.

Kupletin juoni onkin siinä tv-sarjassa jossa nämä rakentelijat esiintyvät. Pappa-Paul välillä ärhentelee pojilleen. Sen NYFD:n pyörän rakentaminen oli hienoa katseltavaa, kaasari tilattiin muualta, sen tekeminen vei n. 3000 tuntia ( palopostimallinen kaasutin) Tottahan se on ettei näillä mennä sorateille, lienevät cruisailuun värkättyjä
        "apinakiikkuja"

• mopotin
        Jawamies kirjoitti:

Kupletin juoni onkin siinä tv-sarjassa jossa nämä rakentelijat esiintyvät. Pappa-Paul välillä ärhentelee pojilleen. Sen NYFD:n pyörän rakentaminen oli hienoa katseltavaa, kaasari tilattiin muualta, sen tekeminen vei n. 3000 tuntia ( palopostimallinen kaasutin) Tottahan se on ettei näillä mennä sorateille, lienevät cruisailuun värkättyjä
        "apinakiikkuja"

Joo, onhan nuo melkoisia häkkyröitä, kun on ihan hirveesti stretsattu ja reikattu runkoo. On tosiaankin aika luurankomaisia hökötyksiä. No, makujahan on moneksi. Tykkään kyllä itse chopatuista pyöristä, mutta mieluummin maulla tehdyistä ja paljon kiinteämmän näköisistä, kuin nuo olivat. Näyttää siltä, että kun rahaa on tarpeeksi, niin maku huononee ja pyörät rakennetaan mahdollisimman kalliista osista, kunhan vain maksaa paljon ja on mitä ihmeellisemmän näköisiä, vaikkakin rumia.

• tähäh?

,,,,voi muuta sanoa ku voi helvetti mitä virityksiä.

• Jawamies

Nämä jannut ovat olleet Discovery-kanavalla esillä.
      Heh, "Pappa" Teutul rähisee pojille aina kun jotain hänen mielestään on vinossa. Näistä on saatavana DVD-levyjäkin!!! Paul Teutul on mun lemppari!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4632
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1917
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      906
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe