täällä komeita pyöriä
muummuassa teema pyöriä
http://www.orangecountychoppers.com/choppers.php
komeita pyöriä
6
1718
Vastaukset
- jiijii
komeeta noissa sitten mahtaa olla ,onhan se tietysti niin että se on katsojan silmissä mutta mielestäni
noissa ei ole mitään hienoa,ja voi veljet jos noita vielä täytyis ajaakkin ei tule kyllä kesää,itelläni kustomi jolla vielä pystyy ajamaan mutta noilla ei kovin pitkälle kyllä ajeta ,koristeeksi kyllä käy mutta on vaan tosi kallis koriste,taitais olla monelle parempi pysyä tässä maailmassa näissä asioissa.- Dorka
Näähän näyttää ennemminkin joiltain "moottoripyörän" luurangoilta. Melkein rienausta käyttää sanaa moottoripyörä tässä yhteydessä. Hyi minua.
- Jawamies
Dorka kirjoitti:
Näähän näyttää ennemminkin joiltain "moottoripyörän" luurangoilta. Melkein rienausta käyttää sanaa moottoripyörä tässä yhteydessä. Hyi minua.
Kupletin juoni onkin siinä tv-sarjassa jossa nämä rakentelijat esiintyvät. Pappa-Paul välillä ärhentelee pojilleen. Sen NYFD:n pyörän rakentaminen oli hienoa katseltavaa, kaasari tilattiin muualta, sen tekeminen vei n. 3000 tuntia ( palopostimallinen kaasutin) Tottahan se on ettei näillä mennä sorateille, lienevät cruisailuun värkättyjä
"apinakiikkuja" - mopotin
Jawamies kirjoitti:
Kupletin juoni onkin siinä tv-sarjassa jossa nämä rakentelijat esiintyvät. Pappa-Paul välillä ärhentelee pojilleen. Sen NYFD:n pyörän rakentaminen oli hienoa katseltavaa, kaasari tilattiin muualta, sen tekeminen vei n. 3000 tuntia ( palopostimallinen kaasutin) Tottahan se on ettei näillä mennä sorateille, lienevät cruisailuun värkättyjä
"apinakiikkuja"Joo, onhan nuo melkoisia häkkyröitä, kun on ihan hirveesti stretsattu ja reikattu runkoo. On tosiaankin aika luurankomaisia hökötyksiä. No, makujahan on moneksi. Tykkään kyllä itse chopatuista pyöristä, mutta mieluummin maulla tehdyistä ja paljon kiinteämmän näköisistä, kuin nuo olivat. Näyttää siltä, että kun rahaa on tarpeeksi, niin maku huononee ja pyörät rakennetaan mahdollisimman kalliista osista, kunhan vain maksaa paljon ja on mitä ihmeellisemmän näköisiä, vaikkakin rumia.
- tähäh?
,,,,voi muuta sanoa ku voi helvetti mitä virityksiä.
- Jawamies
Nämä jannut ovat olleet Discovery-kanavalla esillä.
Heh, "Pappa" Teutul rähisee pojille aina kun jotain hänen mielestään on vinossa. Näistä on saatavana DVD-levyjäkin!!! Paul Teutul on mun lemppari!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483
