faijan kanssa saunasa

runkkis77

Meidä faijalla oli melkoinen aisa ja sitä olin katsellut ihan pikkupojasta asti aina kun tilaisuus vain oli.Saunassa katse kiinnittyi aina faijan kyrpään ja palleihin, puhumattakaan siitä kun faija otti pihalla aurinkoa alasti ja käänteli itseään ja kalu liikkui siinä samalla! Ah, se oli herkkua nuorelle pojalle.Ja parasta oli kun näin faijan hieroskelvan kaluaan makuuhuoneessa, lastenhuoneessa ei ollut jostain syystä ovea lainkaan vanhempien makuuhuoneen puolelle, joten näköyhteys isän leikkeihin oli estoton!
Tästä kaikesta on jo aikaa…
Olimme saunomassa faijan kanssa hänen uusioperheensä luona, heillä oli oikein Aito-kiaus, joten löylyt olivat makeat.Yleensä saunassa puhuttiin puutaheinää autoista, rakentamisesta yms.,niin nytkin.Mutta jostain syystä minusta tuntui , että faija taisi katsella minua hiukan liian kiinnostuneesti.Se tuntui oudolle ja hiukan jännällekin.Ja sitten tajusin, että hän katseli kaluani! Olin tahallani kiskonut esinahan pois terskan päältä, isällähän eskari oli koko ajan vetäytyneenä taakse ja iso tattimainen terska oli aina nähtävänä.
-Onkos sullakin eskari alkanu vetäytyä taakse? faija kysyi ja katseli yhä kaluani
-Öööh..tota..eikai, mä vaan laitin sen näin. vastasin ja huomasin, että kalu mokoma aikoi ruveta seisomaan
-Toihan on aikalailla mun kalun näköinen tollalailla
-Niinkai, mut paljon pienempi.sanoin nolona- sulla on niin ison näköinen! Kauhistuin sanomisiani, mutta nyt se oli tehty.Faija naureskeli ja hieras kaluaan kait vahingossa.
-No onhan tota kokoa tosiaan tullu, mutta näyttää se sullakin kasvavan vielä.
Niin tosiaan teki, kaluni oli alkanut seistä ihan täysillä!
-Näytäs nyt faijalle, miten iso kalu sulla on
-No, ei tää ole kait kuin jotain 15 senttinen..
-Eihän se oo liian vähän ja koetetaas vähän, joo, ihan kivikova! Faija tosiaan oli ottanut mun kalusta kiinni ja alkoi vielä hieroa terskaa!
-Aaahhh.Multa pääsi voihkaisu ihan itsestään.
-Taitaa tuntua hyvälle, no eihän tätä voi kesken jättää.Ja niin faija alkoi runkata mun kalua kunnolla –Sullahan on isot kivasti paljaat pallitkin, tän koon oot kyllä periny multa!
-Aaah…tuntuu tosi hyvälle faija!Mut..miten sä…
-Ai miten mä nyt tykkään tehdä tätä?No, väliin on kiva touhuta miesten kesken ja tätä isä-poika hommaa meidän ois pitänyt kokeilla jo ajat sitten! Haluutkos kokeilla mun kalua, kato nyt kun se seisoo jo ihan pystyssä!
-Oooh, se on tosi iso! Otin kalun varovasti käteen ja aloin runkata sitä hitaasti, se sykki niin upeana mun kädessä.-En ois ikinä kuvitellu että mä saan tehä tätä joskus, oon kyllä haaveillu usein.
-Ota rohkeesti kiini vaan ja hiero just noin…aaaahhh…poika, toi tekee tosi hyvää! Jatka just noin.Sä osaat runkata hyvin!On tainnu muut pojat opettaa.
Faija runkkas mua samalla kun antoi neuvoja oman kalunsa käsittelystä.Istuimme vierekkäin lauteella ja saunan lämpö rauhoitti.Runkkasimme toisiamme hyvän aikaa. Sitten kumarruin lupaa kysymättä oikealle päin ja suutelin kevyesti faijan punaisena hehkuvaa terskaa!
-Ai jumalauta, nyt pääset asiaan poika!
Vein kullia yhä pitemmälle suuhun ja nautin ihan sairaasti joka hetkestä.Faija kalu oli ihan älyttömän hyvän makuinen ja se täytti mun suun kokonaan,imin sitä ihan hurmiossa. Mä nuolin kielleä ympäri terskaa, välillä vein kalun niin pitkälle kurrkkun kuin sain ja sitten taas imeskelin hiljaa pelkkää terskaa.Pallit vein kanssa yksitellen suuhun, että ne oli isot ja täyteläiset!
-Hitto kun imet hyvin poika, ei oo kukaan ennen noin nhyvin imenyt!!! Hoidakin ne pallit hyvin, siellä jo litra mahlaa odottaa ulostuloaan.Aaaaahhhh.
Ja minähän jatkoin ihan onnessani.Varsinkin kun faijan käsi koko ajan hitaasti ja osaavasti hiero mun kullia edestakasin.
-Vaihdetaaas poika vähän paikkoja, mä haluan nyt tätä sun pippeliäs poskeen! Ja niin faija laitto mut makuulle lauteelle ja imeskeli sitten mun kullia kun jäätelöä.
-Ime mua faija, tuntuu tosi hyvälle…aaahhh….faija, sä imet tosi hyvin!
-Kyllähän tällasta kalua on kiva imeä, sulla on aika iso terska ja just oikeen mallinen imemistä varten.Mutta ootas hetki!
Faija kiipesi myös lauteelle mun päälle, me alotettiin 69 asento.Faija asetti kyrpänsä mun suuhun ja nai hitaasti poskeen ja kumartu sitten mun yli ja alkoi mun imemisen.Se tunne oli jotain ihan tajutonta! Mä sain faijan kalua samalla kun faija imi mun kalua.Faijan raskaat pallit heilu mun silmien edessä, mä nuolin niitäkin välillä ja varovasti kuljettelin sormia pitkin reisiä ja persettä.Faija teki samoja hommia mun puolella, ja mä tunsin jopa kuinka se vei sormen mun peppuun sisälle!
-Yyynnhhh…aijaaah miten ihanaa faija…aaahhh!!!!
-Sullapa on tiukka peppu,faija sanoi mun kulli puoliksi suussaan, tätä oiskin kiva viel naida joku päivä! Oman pojan peppua.
Tommoset puheet kiihotti mua entisestään.Me alettiin imeä toisimamme kiihtyvään tahtiin ja kumpikin teki huomaamattaan naintiliikettä toisen suuhun.Faijan pallit alkoivat vetäytyä vartta kohti ja mulla oli kanssa tunne, että kohta lentää ja lujaa!
-Faija…aaaah…multa tulee kohta…yynnhhhh mä ynisin terska poskessa.
-Anna tulla, mä nielen kaiken, saat itekin kohta oikein isän kullista!
Eikä tosiaan mennyt kauaa kun mä aloin ruiskia mehuja kullistani ja faija tosiaan imi ne kaikki ja sitten se nosti hiukan päätään ja karjas lujaa- Oooohhh!!!!Nyt tulee poika, aaaahhh saatana! Ja sillon mun suu tuli täyteen paksua, melkein kiisselimäistä, faijan spermaa!!!!Sitä tuli ihan sairaan paljon ja mä nielin sen minkä kerkisin.Faija ähki mun päällä ja kalu sykki nesteitään mun suuhun.Mulla oli aivan ihanan saanut olo.
Me noustiin istumaan ja hengitettin raskaasti toisiimme nojaten.
-No, miltäs se faijan kalu maistu?
-Sairaan hyvälle!!!Kaikki mun haaveet tuli todeks!
-No, ei kai ihan kaikki, sillä mä korkkaan sut vielä joku päivä!
Mä vaan hymyilin tälle ja sitten me mentiin peseytymään.Se saunareissu muutti meidän isä-poikasuhdetta melkoisesti.Enkä kadu sitä.

Tää juttu on kyllä haavetta, mutta jos haluaisit olla mun faija, niin kirjota [email protected] .

2

6427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori kolli

Mahtava juttu!

LISÄÄ TÄLLÄSIA...

• runkkis77

niitähän piti oleman muutama lisää täällä jossakin...mutta jos ei löydy, niin laitan ne privana sulle, sähkyeeni: [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      614
      2803
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      107
      1472
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1456
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1370
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1256
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      114
      1254
    7. 101
      1058
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      135
      1033
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      940
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      881
    Aihe