Kaipaan kaveria Kanarian äkkilähdölle, 1.4. 15. Olen viisi- kymppinen nainen ja olisi mukava tuntea joku paikan päällä. En ole lähdössä urheilemaan tai juhlimaan. Nautin eniten kävelystä ja ihanista merimaisemista.
kanarialle äkkilähtö 1.4.15
3
<50
Vastaukset
- Lämpöön
Onko matka jo varattuna, itse olen lähdössä huhtikuun puolessa välissä.
Mies viiskymmentä - Mieoonmie
Heippa. Voisin lähteä myös matkaan-reissua olen suunnitellut jo melkein pari vuotta....
Mikä yhtiö lentää tuolloin aprillipäivänä? Sinulla on jo matka siis varattuna, itsekin tuntuisi mukavammalta lähteä reissuun kun olisi joku toinen yksinäinen nainen.
Kerro lisää, oman huoneen aion ottaa joka tapauksessa.
Olen ihan tavallinen yli 50-vuotias nainen. Eronnut ja karannut jne.
Itsekin tykkään ihailla maisemia ja voin kävelläkin mielelläni.
Bilettäminen ei ole enää kiinnostavaa: uusiin ihmisiin tutustuminen ja vaihtelu arkeen plussaa. Itsenäinen olen, joten en laita mitään odotuksia seuralle-ei voi koskaan pettyäkään silloin. - huhtimatka
Tarkoitukseni on napata äkkilähtö viikolle 15, joko Kanarian suunnalle, Barcelonaan tai Istanbuliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835