faijaa peppuuni

runkkis77

Oli kuuma kesäpäivä ja faija korjasi autoaan. Olin mukana vanhasta tottumuksesta, vaikken nyt niin kauheesti tekniikasta piitannukkaan.Faija hääri kuitenki moottorin kimpussa, lyhyet farkkusortsit jalassaan.
-Annas poika se vihree meisseli
Etsin pyydetyn meisselin ja hittovie!se oli se sama jota aikoinaan pikkuteininä olin sumeilematta lainannut omiin tarkoituksiini…Jospa faija vaan tietäis…
-No löytyykse?
-Tossa. Yritin pitää naaman ja kalun peruslukemilla, mutta tahallani hiukan hyväilin meisselin päätä.Faija hiukan virnisti, muttei sanonut mitään.
-Näytäs vähän valoa täältä päältä, mun täytyy mennäkin tonne alle. Faija kampes maahan selälleen ja hivuttautu koneen alle.Ja sillo huomasin ettei sillä ollu sortsien alla mitään! Isot pallit muljahti hiukan lahkeesta ulos ja terskakin vilahti kiusottelevasti.Mulla alkoi samantien vähän keulia.Faija ähelsi omiaan koneen kimpussa ja mä näytin kiltisti fikkarilla valoa.Sitten faija kömpi pois ja nosteli sortsejaan ja korjas kai kalun asentoa.
-Tota…miten sä viittit tollee sissiasussa olla, eiks noi raavi? kysyin ihan suoraan.
-Heh…ei nää raavi, joskus on kalsareissa enemmän kullinnuppi turtana. Faija selitti ja korjas taas kaluaan.-Tälle pysyy ilmanvaihto kondiksessa ja oikeestaan tuntuu ihan kivalle kun kulli saa pientä kiusaa pitkin päivää.Mitäs sullon tuolla sortsien alla?
-Notota…tangat.
-No ota hitossa sitten noi sortsit pois, tämmönen helle!
-Mutta jos joku tulee, emmä voi pelkis tangois täällä heilua. Piti vastustella tavan vuoks, vaikka ajattelin että ois tosi kiihottavaa jos joku tuntematon tuliskin.
-Ei tänne ketään tule.Sortsit pois vaan!
Ja niin mä otin ne pois ja faija sano tangojen sopivan mulle.Sitten jatkettin taas hommia.
-Annas sieltä pakista jakoavainta!
Kumarruin kaivelemaan pakkia.Just kun ajattelin nousta, nii faija sano:
-Äläs nouse vielä, toi sun perse näyttää tosi hyvälle just noin!
Menin ihan punaseks ja muistin mitä faija oli viimeks saunassa sanonu…Kulli kovettu samantien ja ajattelin , että tänään taitaa olla se suuri päivä kun mä saan faijan kyrpää peppuun!
-Ai hitto miten hyvän näkönen perse, poika! Faijan kädet hiero mun persettä ja se tuntu tosi hyvälle.Sitten faija nosti tangan narua persvaosta ja alkoi hieroa hitaasti sormella mun pyllynvakoa! Mä ynisin nautinnosta ja kulli vuoti kiimalimaa tangojen etumuksen märäksi.
-Ei hitto sun perse on kiihottava poika! Just sopivan pyöree ja ja tää karvanen vako…miltäs isän sormi tuntuu?
-Aaaahhhh…tosi ihanalle…jatka isä! Hiero mun pyllyä! Tästä mä olin haaveillu ja nyt sitten sain oikeesti olla faijan hyväiltävänä!
-Nyt nostetaankin nää tangat pois tieltä…noin.Sullahan on kaunis ryppynen vaaleenpunanen reikä!!!!! Ja sitten tapahtu jotain ihan uskomatonta!!! Mä tunsin faijan kuuman hengityksen reiälläni ja parta kutitteli pakaroita.Faija alkoi nuolla mun persettä! Onneks olin pessyt pepun aamulla, mikä lie vaisto ohjannu…
-Aikun on tiukka persereikä… Faija nuoli reikää ja mä voihkin jo nautinnosta!Nyt jos joku tulis, niin kokis varmaan aika shokin….Sitten faijan kielen seuraks liitty sormi
-Faijaaahhhh…aaahhhh.ihanaaaa!!!!!! Nai mua sormella, nai!
-Nyt on jo kaks sormee sisällä,ai hitto tosiaan sulla on tiukka reikä! Et oo tainnu liikaa jaella pyllyä, vai ?
-Aaaaahhh…en oo paljo antanu….jatka faija, tuntuu ihan sairaan hyvälle!!!
Ja faija jatko mun pyllyn sormettamista, jos oikein tunsin niin kolme sormee runkkas mun pyllyä parhaimmillaan.Mutta faijan aisaa varten pitikin kyllä vähän valmistautua. Sitten faija otti sormet pois mun vaosta ja tuli lähemmäks ja alkoi hieroa sortsien etumusta pyllynvaossa.Faijan kyrpä tuntu kovalle ja kiimaselle sortsienkin läpi!
-Anna mä vähän imen sua faija!
-No ota vähän poskeen isän kullia, kohta saat sitä peppuunkin!
Ja mähän aloin imeä! Vedin sortsit pois ja hamusin kullin suoraan niin syvälle suuhun kun sain ja lutkutin onnessani ja kiimoissani hyvän aikaa.Faija teki varovaisia naintiliikkeitä poskeen ja murahteli nautinnosta.
-Noniin nyt se on valmis. Päästin kullin suusta kuumana ja komeana sykkivänä, terska oli paksu ja tummanpunanen.- Nai mua faija nyt!
-Okeij, mees tohon rengaspinon päälle, laitetaan siihen toi filtti,noiin…mee vatsalles ensin vaikka, mulla on iso aisa niinku tiedät, näin sen saa sisään paremmin.
Menin kulliani hieroskellen faijan näyttämään paikkaan ja levitin haarat ja pyllyn auki.
-Noniin…Faija toi taas sormen mun reiälle, sillä oli jotain rasvaa sormessaan ja sitä se hiero osaavin, tosi kiihottavin liikkein mun peppuun.
-nai mua jo faija…mä haluan sun kyrpää mun sisään!
Sitten tunsin ison kuuman terskan peppureiälläni, faija hiero sitä hitaasti reikää vasten.Mun oli kiimastani ihan pakko hieroa pyllyä ite tota ihanaa aisaa vasten joka kohta tulis mun sisään.
-noniin poika…ootko valmis?
-Ooon…nai mua faija , nai!!!!!
Ja silloin se tapahtu! Faijan kyrpä alkoi hitaasti tulla mun peppuun sisälle!!! Eikä edes sattunut, olin niin kiimassa ja faija oli esileikittänyt hyvin ja osas naidakin tosi hyvin!
-Aiii…ihanaa..isä…ihanaa…sun kulli on nyt mu sisällä…aaaahhh!!!!!
-Poika perkele…vihdoinkin tää on totta!!!! Sulla on aivan sairaan hyvän tuntunen perse!!!!Kohta on nuppi kokonaan sisällä!
Terska muljahti sisään ja sitten faija piti vähän taukoa.Sitten vähitellen hitaasti ja nautiskellen faija työnsi vartta mun sisään ja lopulta mä tunsin sen, sillä kertaa, hiukan sänkiset pallit mun pyllyä vasten.Mä olin aivan hurmiossa! Faijan melkein 20 senttinen kyrpä oli mun perseessä kokonaan.
-Aaahhh…nyt on koko kyrpä sun oma, poika!
Mä liikuttelin persettäni, faijan kyrpä täytti mut täysin.Faija aloittti nainnin pehmein liikkein, välillä vähän kiihdytti tahtia, niin että mä vaan voihkin nautinnosta ja oma kulli oli ihan räjähtämispisteessä! Faija souti mun sisällä niin ihanasti ja kauniisti!
-Voi jumalauta kun sun persettä on hyvä naida!
-Pane mua faija….pane ihan pohjaan…aaahhhhh!!!!!
Faija kiihdytti taas vähän tahtia ja mä nautin! Ikinä, ei ikinä ollu kukaan nainu yhtä hyvin.Faija jakso naida tosi kauan, välillä se kouraisi mun kulliakin, mutta kun huomas sen melkein halkeevan,,niin sano säästävänsä loppuun.Ja sitten faijan nainti muuttuu tosi rytmikkääksi ja työnnöt pidemmiksi, hengitys kiihty ja faija nojas koko kehollaan mun selkää vasten.
-Aaahh…aaaahh…aaahhhh Joka työnnöllä faija huohotti lujempaa
-Poika perkele, kohta mä tulen…aahhh…kohta mä tulen sun pyllyyn!!!
-Tuu mu pyllyyn isä, tuu…mä haluun sun mahlat mun pyllyyn!
-Aahhhh…aahhhh…nyt alkaa lentääää…poikahhh!!!!!
-Anna tulla…aaahhhh!!!!! Mä supistelin persettä oman orkun voimasta, mun kulli lennätti spermaa varmaan litran jonnekin renkaiden väliin, samalla kun faijan kyrpä työnty melkein pohjaan asti ja alkoi sitten sykkiä mun sisällä! Faija työnsi kullia vieläkin syvemmälle…
-Nnnyyytttt!!!!!!AAAAAAARRRGGGHHHHHHH! Faija laukes mun perseeseen, spermanpaine tuntu melkein vatsassa asti.Faijan iso kyrpä sylki mun sisään spermaa aina vaan, vaikka kuinka kauan ja pitkiä ruiskuja!!!!
-Faija ihanaaaa…mä sain sun spermat mun pyllyyn…aaahhhh.
Faija huohotti ja anto kullin veltostua hitaasti mun perseessä.Sitten faija veti aisan ulos pyllystä ja hiero vielä hellästi mun pakaroita ja nuolas vähän reikää. Mulla oli aivan upea naitu olo!
-Nonii poika, sellaista kyytiä se oli!
-Kiitos! Sä nait tosi hyvin…en oo ikinä saanu samanlaisia orkkuja!
-No, eipä munkaan kulli parempaa persettä oo tainnu saada!Mennääs vähän pesulle.
Mulla valu faijan mahlat reisille ja faijan kankikin oli vielä puolijäykkä kun menimme pesulle.Autonkorjauksessakin on puolensa….

8

5848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deseo

      Hei,

      Mahtivia juttuja... kiihottavia!
      LAITA ihmeessä lisää!!!
      Veljistä tai serkuista...
      ekakerta juttui...mahtavia

      • pyllyynisä

        -Annas poika se vihree persereikä. -Anna mä vähän imen sun persettä. Mä supistelin persettä ja mun perse lennätti pitkiä ruiskuja sortsien sisään. -Tossa vihree meisseli perseeseen. Terska muljahti koneen alle, faija muljahti maahan selälleen ja lennätti persettä, perse murahteli.


    • kosteat-housut-aina

      Nää on niin kiihottavan ihania!! Nam ;)

    • Serkkua

      Siis mitä juuri luin? Nyt on yöunet menneet, siis hyvällä tavalla ;)

    • mikapietuhono

      tosi kiihoittava juttu. :)

    • Suklaatareisille

      Ihan sairasta touhua. Ennemmin lukisin vaikka sikalasta karanneesta paskiaiseta. Vaikka suljetulle osastolle tällaisesta nauttivat joutaisivat. Fuck U

    • Lurpsis

      ! ! ! ! !

    • TiukkisPerä

      Ei se mun faija ole. Asuu vaan meillä. Äidin uusi poikaystävä. Aina kun äiti on ilta tai yövuorossa. Se panee mua. Katsotaan telkkaa ja mä istun sen sylissä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe