Mikä on teidän mielestä paras koirarotu? Ja mikä sopis kerrostaloon kun ollaan harkitsemaan koiraa :)
paras koira
9
102
Vastaukset
- määää
Yorkki. meillä on Yorkki kerrostalossa.
- kaikki_hyviä
Tuo sinun pitää selvittää ihan itse: 1 mitä haluat harrastaa? 2. onko lapsia/ tulossa lapsia? 3. haluatko rauhallisen sylikoiran/ sohvanvaltaajan vai täynnä touhua olevan? 4. karvojen/ kuolan ym märää oletko ajatellut? 5. pidätkö kerta viikossa pesemisestä ja puunaamisesta vai kerran pari vuodessa kylvetyksen tarvitsevasta? On niiiiin monta asiaa, jotka ratkasee rodun mikä sopii sinulle parhaiten..
- vaikkapass
Tiibetinspanieli.
- Sopivan kokoinen, helppo ottaa mukaan (vaikka yleisiin kulkuneuvoihin).
- Sopiva liikunnan tarve, reipas mutta ei vaadi maratoonia ;)
- Harjaus kerran viikossa riittää.
- Älykäs, valpas ja oppivainen.
- Omanarvontuntoinen, kiltti mutta luonteikas ;)
- Yleensä rakastaa lapsia ja tulee juttuun monenlaisten koirakavereiden kesken. - rotukirja-auki-vaan
Melkein mikä tahansa rotu sopii kerrostaloon mikäli olet valmis ulkoiluttamaan ja kouluttamaan sitä. Jos et ole valmis tekemään kumpaakaan niin älä edes ota koiraa.
- eurasier
Oiskohan eurasier hyvä kerrostaloon?
- koiratmaalle
Suosittelen villakoiria, jotka voit imuroida sängyn alta.Jos et edes tiedä minkä haluat, niin älä ota mitään koiraa. Elävä koira ei ole lelu. Hoida nyt vaan niitä pölystä kertyviä villakoiria.
- statustiikka
Muutama vuosi sitten R-kioskilta sai kylkiäisinä pehmokoiria. Nyt niitä löytyy kirppiksiltä pilkkahintaan, joten hanki sellainen..
- Näin
Minä ottaisin pienen koiran ihan kokemuksestani. Kun esim hissi on remontissa,voit kantaa koirasi. Muutenkin esim jos koira loukkaa itsensä,se on helpompi toimittaa eläinlääkäriin. Pieni koira juoksentelee asunnossa, iso on vietävä kunnon lenkeille ainakin nuorena-- vaikka olisit kovassa kuumeessakin! Minulla on ollut aina iso koira, asuin ennen omakotitalossa,nyt muutin kerrostaloon ja näen kaikki "ongelmat" . Hissiä korjattin ja kultsuni on jo yli kymmenen, emme meinanneet päästä edes aamupissille. Kaikenlaiset jutut kannattaa ottaa huomioon, siis myös koiran tuleva vanhuus. Tulee nivelongelmia ym.
- haukuhauku
älä ainakaan mitteliä/ kleinpiziä ota. Pienetkin pystykorvat haulavat olla päivät tarhassa ja katsella naapurien touhuja ja juosta omistajan mukana pitkin pihaa. Ja haukkuvat kaikkea mitö kuulevat tai kuvittelevat kuulevansa. Erinomaisia vahteja ja takuulla toimivia ovikelloja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1081955- 2531727
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611096Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K641003En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k67967Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉66848Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37847The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6831Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49815