Itse olen sitä mieltä että jos saisin uudelleeen miettiä niin r-kioski olisi viimeinen paikka minne ainakaan nuoren (25v.) kannattaa töihin hakea... tosiaan voi heittää hyvästit viikonloppuvapaille 2 viikkoa töissä yks vapaa vkl ja todennäköisesti se osuu juuri siihen kun kukaan ei tee mitään. koko työ on varsinaista pakkopullaa varsinkin jos sattuu viellä mulkku kauppias! Ketjussa ollessa hieman rennonpaa ja varmasti jos mukava ja huomioiva kauppias! Asiakkaat on ainut ilon lähde ainakin itselleni. mieti huolella jos edes harkitset. Perehdytys yleensä perseestä ja työssä on kumminkinpaljon haastetta sillä kaikki yhteistyö kumppanit. En myöskään perheelliselle suosittele!
kyllästynyt
stressiperseessä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119