12-vuotiaan huone

Elsu

Oon 12-v tyttö ja mun huone olis tarkotus rempata tossa kesällä. Ongelmana on vaan se että en tiiä minkä väriset seinät pitäs olla. Joku vaaleen sävyinen yms. Huonees on puun värinen piano joka on suht paljon käytös. Sit on kans valkee takka. Semmoset pikkuesineet eli taulun kehykset yms. tulee olemaan pastellinen värisiä. Mut en tiiä et minkä väriset seinät ja laminaatit lattialle vois laittaa??? Eli Help?
Kiitti etukäteen,

6

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valkoinen? Harmaa? En suosittele mitään väriä, jos tulee eri pastellin sävyjä. Saattaa näyttää siten helposti hattaraoksennukselta. Neutraalit seinät myös antaa mahdollisuuden muuttaa huoneen sisustusta pikkurahalla.

    • omanmaunmukaan

      Itse kallistuisin kermanvalkoiseen tai vähän beigehtävään sävyyn seinille. Muista myös, että on mahdollista tehdä yhdestä seinästä tehoste-seinä, eli laittaa se eri värillä taikka tapetilla.
      http://www.metropoli.net/lehtiartikkelit/sisustus-tehoa-seiniin/

      Jos tykkäät tyttömäisistä väreistä, niin kultatapetti voisi olla semmoinen mikä vähän tukisi nykyistä makuasi, mutta olisi kumminkin sopiva silloinkin kun ikää tulee lisää.

      Lattia. Sen laittaisin joko tummanruskealla taikka hyvin vaalealla puun värillä tai aika valkoisella sävyllä, mikä ei kumminkaan hyppäisi silmille.

      Muista ettei ole pakko olla nykyisten huonekalujen ja tavaroitten orja, vaan sinä voit maalata huonekaluja ja esineitä taikka päällystää kontaktimuovilla joitakin kohtia.

    • Elsu

      Kiitos, kivoja ideoita! Pitää viel vähä miettii...

    • Pääkallokatossa

      Meillä esiteinipoika, joka on armoton heavymetal friikki, halusi huoneestaan tumman. Asutaan hirsitalossa joten vejin mustalla tervapahvilla seinät kuin tapetiksi. Mustaksi maalattiin kattoon vielä maalattiin valkoinen pääkallo. On upean näköinen huone ja monella ei ole moista.

      • Jumalan_Terve

        Se sun teinis saatta olla saatananpalvoja!
        Jos olet huolissasi voimme tulla luoksesi rukoilemaan ja ajamme pahat voimat kodistasi pois!


    • tsemppiä

      Hei joku vaaleanharmaa sävy voisi olla ihan kiva ja yksi seinä voisi olla erikoisseinä. Esim. tapetti seinä tai voisi maalata toisen väriseksi ja lattialle voisi laittaa kauniin harmaansävyisen laminaatin. Harmaan kanssa voi yhdistellä pastellivärejä aika kivasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe