Meillä on ajokoira, jolla on laskettu aika 28.3. Käytimme kuukausi sitten sen ultrassa, jossa näkyi 7 " mollukkaa". Nyt kuitenkin tuntuu,että onko osa pennuista voinut surkastua, koska tällä emällä on tosi pieni maha! Lämpöjä olen mittaillut päivittäin, edelleen n.38`c. Välillä söi vähän huonommin, nyt taas maistuu paremmin. Tisut on vähän täyttyneet ja muutenkin niin hellyydenkipeä.
Kantava koira
Taina82
2
89
Vastaukset
- pentuonnea
Eipä noin montaa voi ihan varmalle laskea koiran mahasta. Sen verran samanlaisia pötköjä lienevät, voi tulla lasketuksi toistamiseen. Kyllä sitten synnytyksen kuluessa voi varovasti tunnustella mahaa, kun synnytys tuntuu loppuneen. Kissalla ainakin tunsin, että vielä on pentu, vaikka synnytys pysähtyi joksikin aikaa. Äipän piti saada ilmeisesti ottaa välinokoset.
- seef
Timmissä kunnossa olevan koiramamman vatsa pullottaa vähemmän kuin löysäilijän ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159