FIJI-Paradise

Andrei-Leo

Olen lähdössä Fijille kuukaudeksi ensi vuoden alussa. Olisko kukaan kenties käynyt siellä, että vois vähän kertoa? Tai muuten kuka on kiinnostunut paratiisista nimeltään Fiji :)

5

1928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonna

      Olimme fijillä tammikuussa 2004. Fiji sijaitseepi eteläisellä pallonpuoliskolla, varsin lähellä päiväntasaajaa. Meidän talvella siellä on sadekausi, joten sää voi olla epävakaakin ja trooppiset pyörremyrskyt voivat hidastaa paratiisinautintoja.

      Fijin saaret koostuvat kahdesta isommasta ja useista sadoista pienistä saarista. Jos halajat nauttia paratiisimaisesta tunnelmasta niin kannattaa hankkiutua pikkusaarille. Toki sivistävää on tutustua paikallisten elämään, ja sitä löytyy näiltä isommilta saarilta.

      Fijillä on tammi ja kesäkuussa mangosesongit, joten kannattaa muistaa nautiskella niiden antimista jos vain matka osuu näihin aikoihin.

      Fiji ei mielestäni vastaa omaa käsitystä paratiisisaaresta, mutta koemukset ovat toki henkilökohtaisia. Itse menisin mieluummin esim. Havajille. Puolensa toki kussakin.

      Ihmiset ovat Fijillä ystävällisiä, mutta pyrkivät kynimään turisteilta rahoja, kuten missä muuallakin tahansa. Fiji on vesiharrastajalle paratiisi. Siellä on hyvät mahkut kaikenmoiseen vesiurheiluun. Sukellus, snorklaus, kanoottitouhut ym. ovat kurssissaan, kannattaa toki varoa ettei hai nappaa. Niitä lämpösissä vesissä riittää..

      Hauskaa matkaa.

    • Tomppa

      Bula eli moi,terve,hei fijiksi
      olin siellä jo muutama vuosi sitten.
      viihdyin mukavien ihmisten parissa ja muutenkin
      jäi mukavat Fiilikset.Olin tosin vain viikon ja
      paljon jäi näkemäti.Olin elokuussa ja silloin oli
      ilma minun mielestä sopiva,vaikka paikalliset valittelivat kylmyyttä ja pipo oli muutamalla päässä ( 30)Lento oli Nadiin ,josta vuokrasin hotellin.Päiväksi vuokrasin auton ja ajelin
      pitkin Viti levun saarta.Kävin myös turistisaarella beac comberilla.Tykkäsin oli kivat
      bileet.bambumajassa yövyttiin,ja hyvää Fiji Bitter
      olutta nautittiin.olisi ollut kiva olla kauemmin.
      Tomppa.

    • niin!

      eli fidzi

      • kyllä

        Se on kyllä Fiji. tämä Fidzi on ihan muuta keksintöä, ja käsittääkseni fijiläiset ovat oikea porukka määrittelemään maansa nimen.


    • Bulamies

      Tere

      Fiji oli mulle taas se paratiisi.

      Ota majoitus Manan saarelta muutamaksi päiväksi. Se on loisto paikka.

      Yksi mahdollisuus on Bula-passi. Sillä pääsee olemaan öitä saarilla ja matkustamaan laivoilla.

      Muutenkin on parempi majoittua saarilla, koska on helpompi käydä päiväseltään laivalla kaupungilla, kuin mennä laivalla saarille päiväksi. Aikataulu kysymys näes.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1840
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      238
      1668
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      91
      1523
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      108
      1341
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      164
      1105
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      838
    Aihe